Dota The Best Game!!




Entah apa yg aku tergila sangat dgn dota pon x tau..bagi aku unik lar game ni...dan memerlukan strategi yg bijak untuk bermain..rindu plak zaman dlu..teringat rakan clan aku Zer0c00l,Dr4gon dan Haha..tp skung kurang dah ckit men..skali skala ja(blh caya ker)..baru-baru ni aku baru install garena,maklumlar dah hbs exam sem dua,cuti-cuti ni saja nak kembali mcm zaman dlu..tp map baru dota entah mcm apa-apa lg..hbs power naga siren aku,cb n lol btl lar..tp tu x mnghalang untuk aku x main..hehe,ni brapa gmbar noob yg aku men stlh sekian lama x men..hehe

1.Centaur

lol..aku rasa kalo aku pakai ni ,zerocool n dragon senyum ja lar,tngk aku mati cucuk...tp ni ntah lar mcm mna aku blh bnh bnyak plak..hehe


2.Rikimaru

lol..never died!!!haha kill 15..cket ja tu...

3.Naga Siren

Ni dia hero paling jinak ngan aku..n hero pling org meluat,too many illusion!!see how many i kill in garena!!haha...Dragon kata kat aku maybe aku lwn dngn semua noob mcm aku kot..

4.Motred

no comment,Rampage ttp RAMPAGE!! haha


0 comments:

Post a Comment