Sukan SEA



RABAT-22 JULAI 2011 Perlawanan Sukan SEA antara tiga buah negara Asia Tenggara iaitu Malaysia,Indonesia dan Thailand telah berlangsung dengan jayanya pada tahun ini..dah mcm utusan dan metro plak...straight to the point,saja lar aku nk share ckit kehidupan aku kat morocco ni..ingat ape dok cini blajar jer ker,sukan pon ada ooo,sukan sea plak tu,tapi dua tahun skali jer...kalo korang x nk baca pon xper just untuk keluarga aku dan kawan aku yg teringin sngt nk tau perkembangan aku kat cini..maklumlar jauh dmata dekat dhati...ni aku sertakan sedikit sebanyak gambar aku ketika perlawanan takraw..rindu MSSPP,MSN,MAKSAR, dan yg paling rindu confom lar KESSUMA!! fuh bnyak kenangan wei..dlm (ehem) ..hehe.. saja nk bg korang tertanya-tanya ckit..

suasana dewan dan semangat penyokong!!

warming up dlu...

susun strategi ckit...nak menang ni...

lama x men,kekok cket...

hahaha..teringat muda-muda dlu...


kilauan emas dan perak..;p

tahniah MALAYSIA juara!!

muaaahhh!!!segan oooo..hahaha



JUMPA LAGI dua thun hadapan insyAllah....

2 comments:

huyooooo!mamduh jadi menteri sukan kat sana ka?

August 7, 2011 at 11:21 PM comment-delete

haha,,lbh kuurang lar...

August 8, 2011 at 2:37 AM comment-delete

Post a Comment