Awek Morocco Cun !!






Dalam gambar ni x lar cun sangat..tapi memang bnyak lar awek cun dimorocco ni..kalo x,saudi tak buat keluar lar statement tu...korang x caya mai lar sini tngk sendiri...maklumlar baka kacukkan katakan...berita lanjut disini


p/s : cantik mana pon...ayu lagi gadis melayu..hehee

7 comments:

amboih amboih baca mula-2 aduhai da tertarikkah pastu last-2 tgkk kata wanita malaysia AYU lagi terus senyu ehemm ehemm . jgn lupaa org Malaysia dukk tggu nuh :D

September 20, 2011 at 9:16 PM comment-delete

cantik dah pada saya kalau mcm dlm gambar tu..hehe.

September 20, 2011 at 9:36 PM comment-delete

cun tu bro..hehe

September 20, 2011 at 11:02 PM comment-delete

cantik dah biar btoi??hehe..ada bnyak lagi cun lar..alin > x lupa aih...hehe

September 21, 2011 at 2:37 AM comment-delete

oh, blajar kt morocco?

September 22, 2011 at 8:40 AM comment-delete

yup...

September 22, 2011 at 9:12 AM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 7:48 PM comment-delete

Post a Comment