Uji Otak Anda !!







Apa yg korang nampak??1 Fakta yg korang perlu tahu,menurut kajian,kanak-kanak tidak nampak gambar di atas seperti seseorang sedang berintim tetapi menampakkan 9 ekor dolfin..Ini menunjukkan mereka tidak pernah melihat atau membanyangi apa-apa berkaitan 18sx dan hanya menampakkan binatang gambar tersebut.Jika korang melihat gambar tersebut sedang berintim..maknanya korang perlu mencuci pemikiran korang tu agar menjadi pemikiran kanak-kanak..hehe



p/s : nceb bek aku nmpak dolfin..hehehehehe

15 comments:

puas nak kasi nampak dolfin,still nmpak tu jugak,,alahai,kene cuci ngn air zam2 nampaknye :)

December 27, 2011 at 3:36 AM comment-delete

haiyaaa. susah nak imagine dolpin :D
=.=

December 27, 2011 at 3:50 AM comment-delete

ah sudah..bagitau cara nk cuci pemikiran pulak la

December 27, 2011 at 4:05 AM comment-delete

first tgok nmpk gmbr pompuan n lelaki tgh bersama jek...lpas baca,,baru nmpk dolphin.. itu pun amik masa agak lama baru nmpk dolphin..

December 27, 2011 at 4:42 AM comment-delete

ya allah, dah puas atien telek gambar ni. macam mana nak nampak dolphin tu?

December 27, 2011 at 6:09 AM comment-delete

Hahahahaha

December 27, 2011 at 5:02 PM comment-delete

alaa...sy kira ada 7 je...kekeke

December 27, 2011 at 6:31 PM comment-delete

good post bro...
prof saya slalu ckp "what the mind dont think, the eyes dont see"

well, after all, we see what we want to see...

December 28, 2011 at 2:55 AM comment-delete

terus istifar... clorox please..

December 28, 2011 at 6:12 AM comment-delete

Nampak 7 ekor je dolphin...

December 28, 2011 at 4:02 PM comment-delete

x nmpak dolphin pun..hisshhh...kne cuci nih..:)

December 28, 2011 at 4:51 PM comment-delete

nampak 10 dolphin...huhuhu

January 6, 2012 at 5:36 AM comment-delete

knapa saya nampak dolphin je....

hvv
June 8, 2012 at 5:00 PM comment-delete

?

hvv
June 8, 2012 at 5:01 PM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 9:42 PM comment-delete

Post a Comment