Uji Otak Anda !!







Apa yg korang nampak??1 Fakta yg korang perlu tahu,menurut kajian,kanak-kanak tidak nampak gambar di atas seperti seseorang sedang berintim tetapi menampakkan 9 ekor dolfin..Ini menunjukkan mereka tidak pernah melihat atau membanyangi apa-apa berkaitan 18sx dan hanya menampakkan binatang gambar tersebut.Jika korang melihat gambar tersebut sedang berintim..maknanya korang perlu mencuci pemikiran korang tu agar menjadi pemikiran kanak-kanak..hehe



p/s : nceb bek aku nmpak dolfin..hehehehehe

14 comments:

puas nak kasi nampak dolfin,still nmpak tu jugak,,alahai,kene cuci ngn air zam2 nampaknye :)

December 27, 2011 at 3:36 AM comment-delete

haiyaaa. susah nak imagine dolpin :D
=.=

December 27, 2011 at 3:50 AM comment-delete

ah sudah..bagitau cara nk cuci pemikiran pulak la

December 27, 2011 at 4:05 AM comment-delete

first tgok nmpk gmbr pompuan n lelaki tgh bersama jek...lpas baca,,baru nmpk dolphin.. itu pun amik masa agak lama baru nmpk dolphin..

December 27, 2011 at 4:42 AM comment-delete

ya allah, dah puas atien telek gambar ni. macam mana nak nampak dolphin tu?

December 27, 2011 at 6:09 AM comment-delete

Hahahahaha

December 27, 2011 at 5:02 PM comment-delete

alaa...sy kira ada 7 je...kekeke

December 27, 2011 at 6:31 PM comment-delete

good post bro...
prof saya slalu ckp "what the mind dont think, the eyes dont see"

well, after all, we see what we want to see...

December 28, 2011 at 2:55 AM comment-delete

terus istifar... clorox please..

December 28, 2011 at 6:12 AM comment-delete

Nampak 7 ekor je dolphin...

December 28, 2011 at 4:02 PM comment-delete

x nmpak dolphin pun..hisshhh...kne cuci nih..:)

December 28, 2011 at 4:51 PM comment-delete

nampak 10 dolphin...huhuhu

January 6, 2012 at 5:36 AM comment-delete

knapa saya nampak dolphin je....

hvv
June 8, 2012 at 5:00 PM comment-delete

?

hvv
June 8, 2012 at 5:01 PM comment-delete

Post a Comment