Selamat Tahun Baru !!



Assalamualaikum wbt..Selamat tahun baru semua!!moga cita-cita dan azam anda pada tahun 2011 sudah tercapai yer..skung azam tahun 2012 apa plak??tepuk dada tnya lar iman yer..Pejam celik x sangka blog ini dah berusia hmpir 4 bulan..haha,entah apa yg aku dok merapu pon x tau lar selama ini...ok lar post ari ini aku hanya nk cita pasal kejayaan blog kuahdalca yg dpt dicapai selama 4bln di gelar blogger...weee



First Ranking Alexa

haha ni lar akibat x bw,minggu lpas 5900 jatuh gila bnyak..x pe korban demi exam yg jauh lbh penting..




Pengunjung Dalca

korang tengok sendiri lar menjunam ke bawah ja..haha,x pe lar lpas exam ni aku akan berusaha bg naik blik..btw kira ok lar walopon aku x blogwalking namun jumlah pengunjung kasar ttp 500+ sehari,mesti korang kata ckit kan..hehe tpi paling tnggi pernah mencecah 2600+ tau kes ombak rindu yg rosak link ari tu..haha




Follower


haha..x sangka ramai jgk follower aku..aku ingt lg dlu aku target thun 2012 hbs kuat 1000 follwer je..tpi alhamdulillah lbh 600..hehe,sory yer kpada sesiapa yg aku masih blm follow..kdg-kdg korang x tngglkn link n dekat profile korang pon x dak link..aishhh



Edisi Dalca Paling Mendidih !!


haha..mcm besa lar...DOWNLOAD OMBAK RINDU..hehe,sory ek sapa yg dh terkena..hihi,entahlah tetiba ja idea mai..teroz aku cari bahan..gila pnya tinggi pengunjung time tu..hahaha


Komen Tentang Header Dalca


haha..benda ni memang aku nk post kan dari dlu lg..tapi nanti lar belum masa yg sesuai tpi skung masanya sudah tiba..jom kita baca komen yg aku kumpul..



sory quality x elok..nk cpt katakan..hehe,korang tngklah..ada yg kata kulit album lar,kumpulan nasyid lar,dan yg paling x than kumpulan SEEKERS..haha




OK cukup lar setakat ini sahaja..moga korang x jemu melawat blog ini..jgn lpa klik apa yg patut ek..hehe,ok semoga ALLAH perkenankn azam baru korang yer..aminn..ni gambar kenangan first-first smpai di morocco dlu..rindu gila x sngka dh setahun lbh disini..walopon nk sambut thun baru masih berbaki 8 jam..hahaha



p/s : haha jgn dok komen artis lg ok!!

11 comments:

hepi new year. mge tahun ini lebih baik dan bermakna utk kita. :)

December 31, 2011 at 9:13 AM comment-delete

untong la :) moge 2012 lebih berjaya ok

December 31, 2011 at 9:25 AM comment-delete

slmt tahun baru masihi jg..pstt,klu nasyid tu ok lah sikit.tp seekers tu mmg x bleh diterima.hehehe

December 31, 2011 at 9:31 AM comment-delete

selamat tahun baru ye , wah terharu dalca dtg blog kita..macehhh :))

December 31, 2011 at 10:21 AM comment-delete

Salam..selamat tahun br

December 31, 2011 at 10:51 AM comment-delete

selamat tahun baru jugak ....
follow ini kuahdalca lah =)

December 31, 2011 at 12:18 PM comment-delete

selamat thun baru ! apa azam tahu baru ? heheh

December 31, 2011 at 7:10 PM comment-delete

Happy 2012!

December 31, 2011 at 9:33 PM comment-delete

Smoga hari ini dan esok akan lebih lebih & lebih baik dari semalam...

*Seekers pown seekers lah...byk gak hantu2 kat luar sana yg korg patut tarbiah kan

January 1, 2012 at 12:20 AM comment-delete

selamat tahun baru dalcaaaaa :)

January 1, 2012 at 12:58 AM comment-delete

wah..bru 4 bulan dah ramai follower..

January 1, 2012 at 3:07 PM comment-delete

Post a Comment