Fakta Pengguna FB !!



PERCAYA TAK...??
-seramai
1673617975873937475611117474889
pengguna facebook yg malas menyebut
nombor itu.

-Mereka x perasan yg ade huruf "I" dalam
nombor2 td.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Dan mereka mencari huruf itu tetapi x
menjumpainya sebab mmg takde pun
huruf tu.

14 comments:

terkena la plak....secara jujur mmg aku mencari td huruf I tu...haha..

January 3, 2012 at 2:30 PM comment-delete

haha...tapi lama jugak x wat post teka-teki ni..mesti jagoh shahrazali sedang menunggu untuk mnjawab..haha

January 3, 2012 at 2:35 PM comment-delete

jgn la panggil jagoh .. haha... segan aku weh..
tp blog ko ni mmg best la... byk koleksi lawak yg aku pertama kali baca... keep it up ok... ur in my bloglist..

jarang aku x ketawa klu pegi blog ko nih..

January 3, 2012 at 3:11 PM comment-delete

haha..thanks kawan..itu 1 penghargaan n semangat bg aku..

January 3, 2012 at 3:23 PM comment-delete

same2 kawan....bangga aku klu ada kawan mcm ko... semangat2...kat sini dh kol 730 pagi...aku dari smlm x tido lg nih...sana malam kan??

January 3, 2012 at 3:32 PM comment-delete

penat cari =.="

January 3, 2012 at 4:02 PM comment-delete

juling mata dok mencari huruf tu tadi. huhuhu

January 3, 2012 at 4:08 PM comment-delete

sory aku p tngk taik bintang tadi..di khabarkn di africa nmpak jelas...sini baru tngh malam..hehe

January 3, 2012 at 4:51 PM comment-delete

hadoiiiii...mmg dah agak dah tau..jahat kut tuan belog nih..hahhahha

January 3, 2012 at 5:32 PM comment-delete

haha..sekali skala apa slhnye..hihi

January 3, 2012 at 6:29 PM comment-delete

kurang asam hihihi.. tp utk org yg lurus bendul mcm sy, mule2 mmg sy sebut satu persatu nombor tu.. bile kate ade huruf l, rase mcm pelik sbb td sebut mcm tak ade.. pastu tgk balik.. mmg tak ade.. pastu scroll down, laaa mmg takde upenye haha

January 3, 2012 at 7:43 PM comment-delete

ceh !! puas la carik kt celah2 no.1 tuh kot2 ade t'lepas pndg.. tp mmg org mcm eqha ney pmlas nk bce sjibik sjibik nombor 2 :P

January 3, 2012 at 7:57 PM comment-delete

mintak maap ye.. sebab saye dah ambil huruf I tu

January 4, 2012 at 7:54 PM comment-delete

Tak berapa bersungguh nak cari sebab rasa macam nak dikenakan.. hehe

May 26, 2012 at 10:14 PM comment-delete

Post a Comment