Keunikkan Kasut !!





Lai-lai spa mau beli kasut...bg perempuan sesuai untuk pakai,bg lelaki belilah untuk isteri tercinta anda..



















11 comments:

lebih rela pakai selipar jepun..

January 5, 2012 at 7:30 AM comment-delete

pelik2 jek kasut2 ni..

January 5, 2012 at 8:43 AM comment-delete

salam ukhwah..hihi..xminat lgsg kasut2 kt ats.pelik.jgn beli utk sayer.hihi

January 5, 2012 at 10:38 AM comment-delete

terlebih kreatip dah ni..macam2 pulak dah yg pelik2...=.="

January 5, 2012 at 4:17 PM comment-delete

kasut2 kat ats tu mcm menyeksakan je nak pkai..lebih baik pkai selipar je

January 5, 2012 at 4:30 PM comment-delete

gambar no 4, 5 dan 6 tu unik terlebih sikit..haha.

January 5, 2012 at 5:05 PM comment-delete

huhuhuhu mmg telebih unik sgt2

January 5, 2012 at 5:15 PM comment-delete

best blog.singgah sini.

January 5, 2012 at 9:15 PM comment-delete

ada kasut yang menggelikan...huuhuhu

January 6, 2012 at 4:50 AM comment-delete

tkot plak nk pkai ksut cmni...=p

January 6, 2012 at 7:58 AM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 9:56 PM comment-delete

Post a Comment