Ragam Obesiti

Fuhhh...dah berhabuk blog ni..haha,sory kawan-kawan aku sepi jer..ni pon pandai-pandai jer aku curi on9..nama blogger ni ,rasa janggal plak x dak internet..hehe,ni aku update lah buat teman yg merindui aku shahrazali..hahaha aku dah on9 wei!! jap aku terjah blog ko sekarang...




















19 comments:

comel2 je semua..hehe

P/S :- kejadian benar suatu ketika dulu cuma di kelakar kan dan ditokok tambah jer..hahahaha..

March 22, 2012 at 10:13 AM comment-delete

aku dah agak dah..haha

March 22, 2012 at 10:23 AM comment-delete

oh tidak !!!!
kenapa dgn mereka2 ni??hahaha....
mcm2 gelagat diorg ni....

March 22, 2012 at 2:19 PM comment-delete

napa dorg pakai cmnie ? -.-

March 22, 2012 at 2:31 PM comment-delete

Takut juga,kalau terjadi pada diri sendiri.Ermmm nak kena jaga pemakanan ni

March 22, 2012 at 3:35 PM comment-delete

nauzubillah.. kesian tengok.. hehehehe tapi kelakar pun ada..

March 22, 2012 at 5:21 PM comment-delete

heeee..cute..tapi obesiti adelah sgt menakutkan..tetibe rase nak joging ngan lompat bintang sekarang..xnk obesiti..:)

March 22, 2012 at 5:38 PM comment-delete

klakar. keh keh

March 22, 2012 at 7:54 PM comment-delete

semalam baca dekat paper pasal negara yg mmg suka mengobes kan diri.kata nya,lelaki di sana lebih tergoda wanita yg gempal.seawal usia 8thn di paksa telan mcm2 makanan supaya berat 80kg di usia itu.
di afrika barat tak silap.mak aih.... -.-

tp mcm comel lak.haha

March 22, 2012 at 8:10 PM comment-delete

erkkkk =.='

yeeyy... sudah kembali berblog budak nie.. hehe

March 22, 2012 at 8:18 PM comment-delete

hahaha.. tape asalkan mereka bahagia dgn hidup sendiri.. kah..kah..kah

March 22, 2012 at 8:33 PM comment-delete

mak aih..haha..comel + creative :)

March 22, 2012 at 10:16 PM comment-delete

cumel jek tp takut gak..sbb penyakit byk datang bila obes ni....welcome back

March 23, 2012 at 6:42 AM comment-delete

nak nangis tgk gmba ni..haha

March 23, 2012 at 9:21 AM comment-delete

wkwkkwkwkwkwk

kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow nya.. :D

March 23, 2012 at 9:41 AM comment-delete

zaman sekarang, macam2 yang ada kan..

March 23, 2012 at 10:33 AM comment-delete

pe try dalca pakai superman suite..nak tgok sikit

March 23, 2012 at 11:53 PM comment-delete

ala..haiii...macam2 heeee

March 25, 2012 at 6:45 PM comment-delete

lamanya ko tak update?? ko pergi mana?? apa khabarmu di sana?? haha

March 29, 2012 at 3:33 PM comment-delete

Post a Comment