Cantik Perempuan Ni



Cuba tenung gambar bawah ni, fokus kat bahagian hidung selama 30 saat. Lepas tu, alih pandangan korang ke dinding. Korang akan nampak wajah sebenar pompuan ni. HUUUU.




p/s : aku demam hari ni..huhu

21 comments:

hoiiiiiiiiiii... hoyahoiiiii dalca...mana dapat ni???? series aku nmpk muka perempuan tu.......

aku dah seram ni..haha..tgok dinding nmpk perempuan tu,,tgok skrin laptop nmpk jgk perempuan tu...

April 9, 2012 at 2:41 PM comment-delete

hahaha..dia ada kat belakang ko tu..jaga-jaga

April 9, 2012 at 3:20 PM comment-delete

haha..mcam2 dalca ni...:)

April 9, 2012 at 3:42 PM comment-delete

eee..xdk pape pun... xnmpk pape.. @__@

April 9, 2012 at 4:24 PM comment-delete

haaa..nampak da!!

April 9, 2012 at 4:25 PM comment-delete

dah berkali2 buat..tapi xnampak pape pun... loser rasanya..hehehe

dalca jaga diri yer..jgn lupa mkn ubat..

April 9, 2012 at 5:08 PM comment-delete

ahaha..x brani buat tkot nightmare..

pagi dalca..bnyak2 jaga diri ye..

April 9, 2012 at 5:32 PM comment-delete

lawa..india dulu2 kot..hoho

April 9, 2012 at 6:25 PM comment-delete

dalca... demam sempat usha gamba pmpuan tu :)

April 9, 2012 at 7:37 PM comment-delete

sapa nih, tak perasan lah...tak kenal kot

April 9, 2012 at 8:06 PM comment-delete

wah dalca,bukan main eh..hahaha...nampak jugak =)

April 9, 2012 at 9:23 PM comment-delete

amboii . hahah .
Demam sebab tengok gmbo ni ke ?? :P Hihi

April 10, 2012 at 2:43 AM comment-delete

owesome! nampak2.. hehe
*smoga cpt smbuh..

April 10, 2012 at 5:05 AM comment-delete

macam mana kita boleh nampk ek..huhu.. ajaib!!

p/s : moga sahabat cepat sembuh dari demam =)

April 10, 2012 at 6:30 AM comment-delete

kenapa aku nampak cicak?

April 10, 2012 at 7:31 AM comment-delete

seram la pulak. haha

April 10, 2012 at 7:57 AM comment-delete

lawa tp da mcm pon2 dlm cite indon..adeii..pengaruh tv..takut plak..

p/s:smoge cpt sembuh cik dalca..mkn ubt ye..jdn dok blogging je :P

April 10, 2012 at 9:06 AM comment-delete

demammmmmmmmmmmmm......

April 11, 2012 at 9:44 AM comment-delete

lor demam ke...

aku duk sakit tekak ni... huhu... suara mcm ella.. huk huk

April 11, 2012 at 10:43 PM comment-delete

smart lahh...

www.rare-collectables.com

April 13, 2012 at 10:10 PM comment-delete

cantik kowt perempuan tu

Anonymous
November 14, 2012 at 10:53 PM comment-delete

Post a Comment