Demam Euro



 Demam Euro sudah bermula...negara apakah yang anda rasa layak menang pada tahun ini??


p/s : Sungguh kontroversi perlawanan Malaysia Singapore tadi...huh!!




 Ni buat jawapan teka-teki semalam..tahniah kepada sesiapa yg meneka Laksa Penang...yg merapu pon aku suka...hahaha





11 comments:

Haha ..napela linda nmpk gmbar tu cam rojak. Linda pun ngah tgok bola ni, abisla dmm bola da bermula...;-)

June 8, 2012 at 9:52 AM comment-delete

xtgk euro pun..huhu...bestnya laksa...febret utama... =)kalau kt rumah, hari2 beli dua bungkus kt pak cik roti..hehe

June 8, 2012 at 9:52 AM comment-delete

geram aku tgok bola td.......x paham kenapa singapore dapat freekick dalam kotak penalti tu....dia x tunjuk dgn jelas...tiba2 aidil dpt kad kuning,,,pastu dapat freekick lepas apek save penalti......

dah elok2 leading 2,,,last2 seri jgk..

June 8, 2012 at 10:27 AM comment-delete

adoiyaiii kat umah EURO, kat tv EURO, kat blog pon EURO...lelaki2..hehhhe

June 8, 2012 at 10:57 AM comment-delete

Hiyakk ~ Memang demam ni,habesss klinik tak mampu tampung ubat.Haha

Owh laksa ! Tu suh balik Penang cepat tu

June 8, 2012 at 11:48 AM comment-delete

uit....kalau bola yang euro punya..tentula ambo sokong sepanyol....hehehe!!!

June 8, 2012 at 5:56 PM comment-delete

last minute gol kot..hoho..eh,eh..cuba rasa laksa swak plak X)

June 8, 2012 at 9:40 PM comment-delete

sedapnye laksa...

June 9, 2012 at 12:41 AM comment-delete

aku rasa tahun ni samada netherland ataupun spain. dua ni je aku rasa pencabar yang sangat hebat..

June 9, 2012 at 2:18 AM comment-delete

alaa x sempat join teka teki =(

haiissyy, ramai pesan kat saya jersi2 euro tyme p kelantan -.-

June 9, 2012 at 5:48 AM comment-delete

huh.... ada main teka2... alaaa...dah lepas laa nie.. hahaha

June 11, 2012 at 10:43 PM comment-delete

Post a Comment