Freshkan Mata Anda



 Dalca ada soalan penyegar mata untuk anda. Untuk menyertai acara ni adalah mudah. Hanya teliti gambar yang diberikan dan jawab lima (5) soalan mudah.

Soalan :

1. ada 3 orang yang pelajar mengantuk akibat malam tadi main mahjong... pelajar mana yang mengantuk?
2. Yang mana satu kembar lelaki?
3. Yang mana satu kembar perempuan?
4. Berapa ramaikah perempuan yang ada di dalam gambar tersebut?
5. Yang mana satu adalah Cikgu kepada pelajar-pelajar tersebut?


 Selamat Mencuba Kalau Boleh..hehe ;p


17 comments:

hahahaha x rela nak jwb dan kelebek satu2...tensen tgk muka yg sama je mata diorg ni...hahaha

nak jwn!!!!

June 14, 2012 at 11:16 AM comment-delete

hahaha..nak rabak mate tgok muke dorang same je. Malas ah jawab. lawak btul muka dorang...haha

June 14, 2012 at 5:17 PM comment-delete

kahkahkah!!! xmampu nak jawab kalau dah muka semuanya sama...huahuahuahua

June 14, 2012 at 6:41 PM comment-delete

hahaha muke dorg sme laa!! cmne nak jwb nie hehe

June 14, 2012 at 7:22 PM comment-delete

hahha. mata smua sama. tgok gmbaq tu, teruih rsa xlarat nak bukak mata...

June 14, 2012 at 7:43 PM comment-delete

terus rasa layu mata nengok depe...tak tau nak jawab..sama je pesen mukanya...adoyai...

June 14, 2012 at 8:00 PM comment-delete

semua cam sama jek, cuma tukr rambut ja, camne nak tau...cehhh

June 14, 2012 at 9:40 PM comment-delete

dalca lah tolog jawabkan ei..

June 14, 2012 at 10:50 PM comment-delete

hohoho.
sama je semua nampak :p

June 15, 2012 at 12:00 AM comment-delete

arghhhh...sakit kepala tengok~

June 15, 2012 at 12:35 AM comment-delete

jawab nyer saya yang mengantuk ni huaaaaaaaaa

June 15, 2012 at 1:15 AM comment-delete

setelah beberapa kali mmebuat prcubaan nak komen gagal..kali ni.. berjaya..

misz domu xnak jwb boleh.. if ltak muka dalca..baru jawab oke..

papun.. wish u all the bez bro for final..

June 15, 2012 at 4:29 AM comment-delete

Haha.Semua sama je -,-

June 15, 2012 at 8:40 AM comment-delete

uwaaa....sama je semua..

June 16, 2012 at 3:31 AM comment-delete

erkkkk semua sama..

June 17, 2012 at 7:01 PM comment-delete

Utk sumer soalan diatas, jawapannya sumer sekali.

*sapa yg ngantuk ni?

June 19, 2012 at 11:45 PM comment-delete

xleh nak jawab sebab kelakar sangat.. haha

June 20, 2012 at 3:24 AM comment-delete

Post a Comment