Kolam Renang Palsu



























Persoalannya : Bagaimana mereka masuk??hehe





13 comments:

hahaha...ada pintu bawah tuh..kira mcm blik bawak tanah la...

June 23, 2012 at 12:18 PM comment-delete

membazir je buat kolam, setakat nak troll orang. btw gua rasa dia masuk kot bawa kot. rasa la.

June 23, 2012 at 12:55 PM comment-delete

benda pelik jangan tegur...syyyhhhhhh

June 23, 2012 at 4:39 PM comment-delete

mesti utk filem/drama ni kan ataupun iklan commersial yg slalu kita tengok kat tv tue. ada pintu kot belah bawah or maybe lapisan air tue mcm plastik jer boleh tanggal2kan..

June 23, 2012 at 9:29 PM comment-delete

masuk ikut pintu la....hahaha...ada la tu pintu bwh kolam tu..

June 23, 2012 at 10:41 PM comment-delete

dh mcam tengok kt underwater world pulak dah ;)

June 24, 2012 at 1:41 AM comment-delete

hebat laaaa.....ni mesti kat jepun ni kan?

June 24, 2012 at 4:03 AM comment-delete

boleh berangan pandai menyelam ni kalaau dpat masuk.. :)

June 24, 2012 at 7:38 AM comment-delete

aik! mesti ade pintu.. huhu

June 24, 2012 at 7:46 AM comment-delete

mandi kt rumah lg best.bahaye kalu cmni =='

June 24, 2012 at 8:33 AM comment-delete

keh keh. aku pun tertipu...

June 24, 2012 at 9:00 AM comment-delete

huhu...hampir tertipu le jgk

June 24, 2012 at 10:23 AM comment-delete

waahhhh kreatifnyyyeeee...

dah tentu ler masuk ikut pintu... kalo x..xkan bleh masuk kan? hehe

June 26, 2012 at 7:36 PM comment-delete

Post a Comment