Koleksi Soal Jawab Uai

Lawak!!Baca!!

S: Saya masih muda , mana patut saya pilih dulu , haji atau kahwin?
Ust:Kalo kamu tengok tiang lampu nampak macam awek,wajib kahwen dulu.

S: Selepas dengar ceramah ustaz malam ini apa patut dibuat?
Ust: Balik rumah makan nasi la , tanya aku plak , mana aku tau.

S: Ular dan Kala jengking sunat dibunuh , boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini?
Ust: Buka channel Astro "Animal Planet".Aku bukan pakar hewan.

S: Apa hukum besarkan payudara?
Ust: Adoi macam-macam , guna bahan kekal seperti silikon haram, tp dgn cara bersenam ,nak besar mana pon boleh..

S: Bolehkah bergambar bersama dengan makwe?
Ust: Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk ditengah-tengah.

S: Apa hukum asyik teringat kekasih lama?
Ust: Ini soal hati , x berdosa ,sedangkan selipar jepun yang hilang pon kita teringat2

S: Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut,Tolong saya ust..
Ust: Nak kentut pon mintak tolong aku..Kentut kena tahan sendirilah.

S: Betul ke ustaz kata pakai tudung tu xwajib?
Ust: Betul , boleh tutup rambut pakai baldi asalkan x nampak..tapi tebuk sikit lubang untuk mata..

S: Dimana ustaz beli kopiah?
Ust: Mentang2 boleh tanya soalan ,itupon tanya , nasib baik xtanya kat mana aku beli underware..


-Ustaz Azhar Idrus-







21 comments:

ahahaha...UAI mmg sempoi tp kadang2 jwpn die tu mmg kena batang idung kita

June 3, 2012 at 10:44 AM comment-delete

Haha.Diorang ni memang.Soalan tu ditanya,memang itu le dijawab UAI.Jawapan sempoi relaks tapi ada makna.

June 3, 2012 at 10:58 AM comment-delete

Saya tak boleh berhenti gelak ni. Hadoii. Tetapi UAI the best la :D

June 3, 2012 at 11:14 AM comment-delete

keh keh keh.

June 3, 2012 at 11:25 AM comment-delete

haha..memang kelakar jawapan2 nya..saya pling suka jawapan hukum makan telur penyu/tuntung..hehe

June 3, 2012 at 11:34 AM comment-delete

Ustaz nih kelakar, tapi berisi...suke!:)

June 3, 2012 at 4:56 PM comment-delete

hahhha, biar betoi ustaz tu jawab cenggitu...kekadang rasa cam dekat ja, sb cara dy menjawab sgt sempoi...terbaekkk lah

June 3, 2012 at 5:16 PM comment-delete

haha..sempoi gile la ustaz azhar ni. Patotla ramai peminat..

June 3, 2012 at 5:32 PM comment-delete

ustaz mmg sempoi taw.. i like!! ;p;p

tp org yg tny tu pon.. tny laa soalan munasabah sikit..hehe

June 3, 2012 at 6:12 PM comment-delete

he3.. suka dgn cara UAI yg bersahaja .. best.. =)

June 3, 2012 at 8:06 PM comment-delete

hahahaha... ustat paling sporting

June 3, 2012 at 8:29 PM comment-delete

hahaha terbaik la UAI ni..sempoi abis..

June 3, 2012 at 10:57 PM comment-delete

hahahahahahaha..hadoi..ustaz ni punya jawapan memang terbaekk lah..haha

June 3, 2012 at 11:44 PM comment-delete

hahahaha.. sempoi je ustaz..

June 3, 2012 at 11:48 PM comment-delete

sometimes, we need to know the differences on qualitative questions and quantitative questions.. thus, we know what are we going to ask.. ustaz are really sempoi.. but somehow, they are too much.. tanya la soklan yang patut dijawab..

"demi masa..manusia itu dalam kerugian..."

just my two cents...

June 3, 2012 at 11:53 PM comment-delete

jawapan sesuai ngan soalan yg dituju.. hehe

June 4, 2012 at 12:33 AM comment-delete

hahaha.. suka baca soal jawab ustaz azhar idrus...

nak tergelak sorg2 dibuatnya

June 4, 2012 at 1:29 AM comment-delete

terbaik punya jawapan.. jawapan yg bagus untuk soalan yang diberi.. keh2

June 4, 2012 at 4:01 AM comment-delete

UAI sempoi....

dimana dalca beli kopiah???

June 4, 2012 at 9:33 AM comment-delete

mmg lawak la... tapi kan, mcm xde soklan nak tanye... hampeh btol... huhu

p/s:SLE patient following here :)

June 5, 2012 at 11:31 AM comment-delete

ustaZ Azhar Idrus memang lucu...suka dengar ceramah dia bagi..

June 7, 2012 at 2:23 AM comment-delete

Post a Comment