Masalah Yahoo Massanger??





Bicara peribahasa melayu Sudah jatuh ditimpa tangga ni lar senasib ngan aku,youtube n ym aku x leh buka,youtube aku dah berleter pada post yg lepas,ni ym plak,aku x nak salahkn sapa-sapa tp entahlar sapa yg pakai tiba-tiba x leh msk ym,tngan gatai sungguh aih..nak wt pala kat laptop aku jgk..hai..

Masalahnya begini bila tngh boot laptop smpai time ym jer dia keluar cannot resources DLL lbh kurang mcm ni lar,aku x sempat nak PrtSc sory lar x dak gambar...

OK x per,modus operandinya mcm ni,korang wt benda yg sama mcm youtube ari tu..

1.run
2.taip cmd
3.pastu taip PING 74.125.45.100 (enter)
4.pastu taip PING yahoo.com
5.pastu taip NBTSTAT -n
6.pastu taip IPCONFIG /ALL
7.last skali Enter

Pastu korang install YM mcm besa..insyallah berkesan

..Selamat Menerai..

0 comments:

Post a Comment