Zoom Gambar FB




Kali ni aku nak share bg pengguna FB yg belum mengetahui Facebook Photo Zoom ni..mudah dan ringkas just follow ape yg aku nk kata.tp sebelum tu aku nak tunjuk lar cikit model benda ni mcm mana,mcm besa laptop aku jd mangsa..hehe..layan...



camni lar fungsi dia..ni aku ambik gambar kawan seperjuangan aku sebagai model..lawat lar blog dia (chef bujang) masih solo,hehe simple n past tense org nye..dh cikit-ckit kembang plak nanti..lyan gmbar kedua plak..



ha kan senang tngk mcm ni..tak gadoh nak pakai kanta..x pon x pyh nak tnggu loading kalo nk tngk gmbar besar..lbh-lbh lg wood pc fuhh fed up ooo tnggu...benda ni just untuk CHROME N MOZILLA JA,Internet Explore??ada ker lagi org pakai..sapa yg pakai IE tu memang tergolong org yg sabar lar...hehe,bg aku setelah mentelaah,better guna mozilla..lbh cool n drastik..cuba lar skung..ni link dia..korang install ja....

CHROME:https://chrome.google.com/webstore/detail/elioihkkcdgakfbahdoddophfngopipi

MOZILLA:https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/facebook-photozoom/

k SELAMAT MENCUBA dan ENJOY!!

0 comments:

Post a Comment