Kus-Kus Maghribi...


Buat pertama kalinya aku masak masakan morocco..siap untuk jamuan mkn tngahari plak tu..nak kata reti masak tu x lar sangat tp dah ada orang nak belajar masak ngan aku..aku tunjuk lar cara nak masak makanan morocco ni..janji semua puas ati n licin talam!!hehehe....















p/s : biar pandai masak..blh tolong bini nanti..baru romantik..hehe

9 comments:

mcm sedap je ehee..

September 26, 2011 at 7:54 PM comment-delete

wah shahril,,good try lah..lepas ni boleh datang casa plak masak kat isni..nak jugak rasa..hehe

September 27, 2011 at 4:48 AM comment-delete

insyAllah..beres..hehe

September 27, 2011 at 4:59 AM comment-delete

aduhai , masokk blog neh lapar ja tgk makanan neh . aishh t balik Malayisa buat nah ?

September 27, 2011 at 5:12 AM comment-delete

rse bnd nie mcm ne...sdpp kew??

September 27, 2011 at 7:13 AM comment-delete

nmpak cm x sdp..tp percyalar..confom sdap..hehe

September 27, 2011 at 8:12 AM comment-delete

wah rase lapar pulak tgk malam2..

September 27, 2011 at 1:34 PM comment-delete

dah besa rasa dah ~~ sedap2

September 30, 2011 at 2:59 AM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 8:23 PM comment-delete

Post a Comment