I Want Be A Hacker!!





Sory lmbt post plak ari ni..semalam aku baru join 1 kumpulan hacker ni..x sangka ssh giler keje diorang ni...sebenarnya dari dlu lgi aku teringin pakar dalam bidang komputer ni..x sangka smlm ada org ketuk pintu hatiku yg kian lama aku terpendam..haha

Aku belajar lar sikit-sikit..Sekarang aku dah menikmati premium account Filesonic,Hotfile,Wupload sama waktunya..puas giler mendownload...Nak dijadikan cita aku bljar lar lg 1 untuk hack @$%*!# (rahsia).. tapi hasilnya buat pening ja pala aku..tapi x pe,besa lar masih newbie n noob lagi..aku akn cuba lagi..

Disebabkn itular..smlman aku dok fight ngan TROJAN HORSE N MALWARE!! tu yg x sempat nk update..Memang RISK EVEN MORE btl lar.. alhamdulillah pagi (Morocco) ni aku dah berjaya buang smua..penat wei nk buang dua benda ni just guna Avast!!

Kata org kalo jadi doktor,engineer biarlar yg berilmu agama..so skung penggodam+islamik??x pernah ada lg kan??mungkn sikit..so akan berusaha mencapai impian aku...

Kuah Dalca Said:
"Walaupon belajar ilmu agama jgn mendongkah arus kemodenan dan ICT..sebaliknya kita ikut arus dan teroz maju kehadapan"


p/s : Untuk langkah keselamatan untuk korang semua aku bg tips sikit dari kena hacks..jgn mendowload apa-apa sja software dari link yg x dikenalpasti atau pon tertulis /fake.htm....nk download pergi ke laman web yg selamat.. :)

3 comments:

nnt bole lah ajar piqa. hehe *teringin juga

October 18, 2011 at 12:35 AM comment-delete

penggodam+islamik?? kena pikir-pikirlkan jugak.. sbb kalo gondam ntuk tujuan jahat contohnya, masuk sesuatu laman web dan mencuri maklumat atau data tanpa izin.. salahlah, same je cam mencuri, islam x ajar...

October 20, 2011 at 2:32 AM comment-delete

hehe..opss mungkin belum tahu tujuan asal admin.. setiap org ada caranya tersendiri,tidak semestinya menggodam hanya untuk mencuri kan??sekurangnya kita tahu mcm mna hendak mengelak maklumat kita digodam...ada pepatah arab mengatakan menjaga lebih baik dari merawat...

October 20, 2011 at 6:06 PM comment-delete

Post a Comment