Koleksi Lawak Dalca (4)



Lawak 1
Seorang lelaki telefon hospital untuk memberitahu yang isterinyanak bersalin. Dan jururawat hospital menjawab telefon lelaki tersebut.
Lelaki: "Hello... tolong saya sebab isteri saya nak bersalin!"
Jururawat: "Sila bertenang... ini anaknya yang pertama ke?"
Lelaki: "Apa la punya bangang... ni laki dia la!"
Jururawat: "Pulak.


Lawak 2
Ajoi jalan2 di padang pasir..kali ni ajoi jalan sorang2 je..sbb dah gaduh ngan sumardi..

tiba-tiba..ajoi ternampak lampu ajaib yg serupa macam ari tu punyer..ajoi ambik dan gosok lampu tu mcm sumardi buat dulu...

tiba2..keluar asap berkepul2 dan muncul seekor jin yg sangat besar..

"hey manusia..aku lah jin ..kamu boleh buat satu permintaan saja seperti sumardi dulu.."

pastu ajoi menjerit...

"kalu macam tu..aku nak kau bagi aku 10 lampu ajaib yg boleh tunaikan 10 permintaan setiap satu...cepat...!!!

Lawak 3
Sepasang suami isteri merayakan ulang tahun perkahwinannya denganmakan malam di sebuah restoran. Ketika mereka hendak meninggalkanrestora n tersebut, mereka ditanya oleh pemilik restoran yang berdiridi pintu.

Pemilik: "Bagaimana perasaan Anda terhadap hidangan dan layanankami? "
Lelaki: " Adasatu perkara yang boleh saya katakan.. Anda memilikidapur yang paling bersih di bandar ini."
Pemilik: "Dapur yang paling bersih?... Anda kantidak pergi kedapur. Bagaimana Anda boleh tahu yang dapur kamilah yang paling bersih?"
Lelaki: "Sebab.. Semua makanan yang kami makan berbau sabun."

1 comments:

yg last tu lawak..hihihi

November 2, 2011 at 12:58 PM comment-delete

Post a Comment