Koleksi Lawak Dalca (8)




pada suatu ptg..seorg pemuda t'jmpe seorg pk ck sdang memancing..

Pemuda:pk ck tnga buat ape?

Pk ck:tnga memancing nak..pkck lapa..

Pemuda:klw mcm tu mri sye bwk pk ck pegi mkn..

Pk ck:terima kasih ye nak blnje pk ck mkn..

Pemuda:sme2..hm..da dpt brpe ekor pk ck dpt td?

Pk ck:kamu yg ke 5.

Pemuda:jmd%pj$xtgbd







al-kisah ajib dan che det

Ajib: Bro..lu kalau
bercakap apasal putus2..sangkut2..??

che det: ya la la kan a a a
aku ni ni me me mang
mang ga ga ga ga gagap!

Ajib: hah..!! tp kan aku rasa bkn lu
sorang jer yg gagap r che det…

che det: ya ya ya
ia..lah ji ji ji Jib… bu bu buu
bukan a a a a aku jer yang
ga ga gap …ya ya ya yang
baca ni pu pu puu pun pun………ga ga ga
gagap ju ju jugak kan?

p/s: kehkehkehkeh lu org pun gagap rupa2nya ya... ;)







kasim : weh wan, aku nk pnjm laptop ko leh x..,
wan : pakai aa.. nuh ade atas meja
kasim : wan, ape pswod laptop ko neh?,
wan : tak boleh
kasim : cpat la woi..bgtau aa paswod laptop nie..
wan : aku kta tak boleh, tak boleh la..
kasim : kedekot siot ko neh..
wan : eh kasim, ko nk g mn? td kata na pjm laptop??
kasim : dh ko xbg paswod cmne aku na pakai..(jeling)
wan : laa...kan aku da kata...TAK BOLEH.. itula password nyer..

5 comments:

Cerita ketiga tu, saya penah buat. Banyak kali. Tiap-tiap bulan akan tukaq password. Penah sekali boh password 'mana bleh bagitau' pastu bilamana mak nak pakai, tanya password. Pi la habaq 'mana bleh bagitau'. Free ja kena dengan mak "ang toksah dok mengada-ngada". Nice one, though. =)

December 11, 2011 at 6:54 AM comment-delete

terkenalah hamba dengan yg kdua tu

December 11, 2011 at 7:34 AM comment-delete

waaa,,,,yg gagap tu >< geramm je..ish

December 11, 2011 at 2:07 PM comment-delete

Gila, haha.
Suka ah den :P

December 11, 2011 at 8:40 PM comment-delete

password tak boleh.. hehe

May 27, 2012 at 12:16 AM comment-delete

Post a Comment