Koleksi Lawak Dalca (8)




pada suatu ptg..seorg pemuda t'jmpe seorg pk ck sdang memancing..

Pemuda:pk ck tnga buat ape?

Pk ck:tnga memancing nak..pkck lapa..

Pemuda:klw mcm tu mri sye bwk pk ck pegi mkn..

Pk ck:terima kasih ye nak blnje pk ck mkn..

Pemuda:sme2..hm..da dpt brpe ekor pk ck dpt td?

Pk ck:kamu yg ke 5.

Pemuda:jmd%pj$xtgbd







al-kisah ajib dan che det

Ajib: Bro..lu kalau
bercakap apasal putus2..sangkut2..??

che det: ya la la kan a a a
aku ni ni me me mang
mang ga ga ga ga gagap!

Ajib: hah..!! tp kan aku rasa bkn lu
sorang jer yg gagap r che det…

che det: ya ya ya
ia..lah ji ji ji Jib… bu bu buu
bukan a a a a aku jer yang
ga ga gap …ya ya ya yang
baca ni pu pu puu pun pun………ga ga ga
gagap ju ju jugak kan?

p/s: kehkehkehkeh lu org pun gagap rupa2nya ya... ;)







kasim : weh wan, aku nk pnjm laptop ko leh x..,
wan : pakai aa.. nuh ade atas meja
kasim : wan, ape pswod laptop ko neh?,
wan : tak boleh
kasim : cpat la woi..bgtau aa paswod laptop nie..
wan : aku kta tak boleh, tak boleh la..
kasim : kedekot siot ko neh..
wan : eh kasim, ko nk g mn? td kata na pjm laptop??
kasim : dh ko xbg paswod cmne aku na pakai..(jeling)
wan : laa...kan aku da kata...TAK BOLEH.. itula password nyer..

6 comments:

Cerita ketiga tu, saya penah buat. Banyak kali. Tiap-tiap bulan akan tukaq password. Penah sekali boh password 'mana bleh bagitau' pastu bilamana mak nak pakai, tanya password. Pi la habaq 'mana bleh bagitau'. Free ja kena dengan mak "ang toksah dok mengada-ngada". Nice one, though. =)

December 11, 2011 at 6:54 AM comment-delete

terkenalah hamba dengan yg kdua tu

December 11, 2011 at 7:34 AM comment-delete

waaa,,,,yg gagap tu >< geramm je..ish

December 11, 2011 at 2:07 PM comment-delete

Gila, haha.
Suka ah den :P

December 11, 2011 at 8:40 PM comment-delete

password tak boleh.. hehe

May 27, 2012 at 12:16 AM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 9:27 PM comment-delete

Post a Comment