Fakta Korang Pernah Buat !!




DULU PENAH BWAT MNDE'' CAM NIH,
1. masuk ke dalam bilik, lupa ape yang nak dibuat, keluar semula, baru ingat semula
2. masa kecil, lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
3. masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni--> ?
4. tutup peti dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati
5. cuba 'balance'kan suis lampau antara ON dan OFF






100% pelajar sekolah suka mendengar
ayat dibawah ini :
(1)"Cikgu ada mesyuarat"
(2)"Cikgu tak datang"
(3)"Cikgu pergi kursus"
(4)"Cikgu ade hal"
(5)"Cikgu suruh buat kerja sendiri"







Ini pon betoi jugak..haha

1. naik kereta,tengok bulan & ingat bulan ikut kita.
2. naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle',rasa hebat.
3. masa sekolah,ada orang bagi susu free,lepas ambil sekali,menyamar jadi orang lain,beratur ambil air lagi.
4. lukis burung guna huruf 'm'.
5. beli pemadam bnyk2, pehtu main lawan2 pemadam kt skolah.
6. naik basikal roda 3, tayar warna warni

17 comments:

ada antara nie sampai sekarang buat lagi..macam lukis burung dengan matahari tu.. hik3.

January 7, 2012 at 1:47 AM comment-delete

stuju sgt.. haha

January 7, 2012 at 1:56 AM comment-delete

haha..semua pun betul. smpai skang kadang2 selalu lupe brg pe nak amik.

January 7, 2012 at 2:53 AM comment-delete

entri kamu cam kena batang hidung misz domu

January 7, 2012 at 3:30 AM comment-delete

haha...kan betul..tu lah bila dipikir memang semua besa buat..hihi

January 7, 2012 at 3:38 AM comment-delete

setuju .

January 7, 2012 at 3:40 AM comment-delete

hahahaha...klakar..tp yg psl amik susu tu je x betul :D

January 7, 2012 at 5:20 AM comment-delete

wah ! semua betul !!

January 7, 2012 at 6:26 AM comment-delete

erk macam telan sendiri. haha gelak sendiri.teringat masa comot.

nia
January 7, 2012 at 9:06 AM comment-delete

haha..semua betul nih..

January 7, 2012 at 9:29 AM comment-delete

bab basikal tu rasa hebat sampai sekarang..ahahha

January 7, 2012 at 10:06 AM comment-delete

serius beb...semua aku pernah buat dulu....hahaha...tiba2 teringat zaman dulu2...

January 7, 2012 at 10:44 AM comment-delete

suka bab yg cikgu tu..haha..rindu zmn sek =)

January 7, 2012 at 1:01 PM comment-delete

80% sumernye aku lalui.. hikhik.. mmbuatkan aku terkenang kembali mase kecik2 dulu.. TQ bro

January 7, 2012 at 7:03 PM comment-delete

wahh hebat semuanya betul hahaha..bila baca entri ni memang senyum n tergelak sorang sebab teringat balik benda2 yang saya pernah buat..kelakar bila ingat balik..

January 8, 2012 at 4:28 AM comment-delete

semua buat . hehehe

March 5, 2012 at 5:33 AM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 10:45 PM comment-delete

Post a Comment