Jambatan Pulau Pinang Runtuh !!







(bukan gambar betul ikuti berita sebentar lagi)






Serius korang ikuti berita terdekat!! Tadi aku kol saudara aku...menggeletar badan n telinga aku dengar..memang aku tak sangka jambatan pulau pinang yg dah berpuluh tahun boleh runtuh..baru je dalam lima minit tadi..satg korang tengoklah berita terdekat..aku pon x tau sangat berita penuh cuma aku dengar dari saudara aku sebab dia ada di tempat kejadian..memang sesak ar kata dia...ada orang kata sebab ombak besar semalam,ada jugak orang kata kena langgar dengan boat..entah lah yg mana cerita betul..dah lah aku tinggal kat pulau pinang moga semua terselamat yer..maybe ni first time bencana terok di malaysia tahun ni...dikhabarkan 1000 cedera ringan 576 cedera ringan 200 anggaran meninggal setakat ini..72 buah kereta dianggarkn tenggelam dan 22 kenderaan berat...43 biji motor dan 3 beca,2 kereta lembu dan 1 dah kena tipu ngan aku hari ini...hihi ..kecian kan..marilah kita doakn moga ALLAH memberi kesabaran kepada diri kita hari ini..ameeennn...

38 comments:

ya allah kau amponkanlah dosa tuan penulis ni dn berilah rahmat kpadanya kerana cacian n makian pmbaca terhadapnya hehehe....

January 7, 2012 at 3:56 PM comment-delete

haha..izar siap ko dok sebelah aku ja pon..haha,hanya nak menceriakn pembaca semata-mata..tetiba ada idea..haha

January 7, 2012 at 4:00 PM comment-delete

hahaha..sabo jelaa

January 7, 2012 at 4:03 PM comment-delete

siot r ko,, aku dah kelam kabut.. dah la semalam kakak aku tak angkat2 aku kol.. dye kate na gi pulau pinang.. mak bapak aku bace nie nak menangis dah,, lepas bace sampai habis.. kau kene sumpah saranah.. aku tak tanggung dose2 kau nie weyh,, baik kau bertaubat, takpun aku suggest kau buat entry baru mintak maaf pasal ni.. ayah aku tu dah la macam2 penyakit ade.. :'( kakak aku pulak mmg belum lahir,, sebab tulah tak angkat telefon.. yang kau ni pulak dah kene tipu ngan aku.. harap kau bersabar yee..


papepon aku follow ko,, jemput singgah blog makeYOUthink,, a:(

January 7, 2012 at 4:09 PM comment-delete

haha..sory ar amir..idea tetiba mai btw ada pengajaran dlm post aku ni...

baca sesuatu biarlah smpai habis..
buat sesuatu biarlah sampai selesai..

hehehe

January 7, 2012 at 4:22 PM comment-delete

bongek la kau...HAHAHA

January 7, 2012 at 4:22 PM comment-delete

ngeh2,, tau mintak maaf,, tapi dah follow ku,, buat lembut plak hati ini,,haha..

January 7, 2012 at 4:31 PM comment-delete

kahkah..siot!!

January 7, 2012 at 4:35 PM comment-delete

haha...sbr je la dalca ni..terkejut bace tadi..huuu

January 7, 2012 at 4:41 PM comment-delete

benci gila dengan si blogger nih..buat orang reyau ja pagi2 butaaa :P :P :P :P :P

January 7, 2012 at 5:12 PM comment-delete

akak baca kt atas tu mengeletar..maklumlah ramai kawan2 yg duk kat seberang berulang ke penang.rupanya.ish2...

January 7, 2012 at 5:26 PM comment-delete

adoiii..hahah..pandai2..haha=D

January 7, 2012 at 6:35 PM comment-delete

ingatkan btol2 lah tadi. sabar je la.

January 7, 2012 at 6:56 PM comment-delete

bila dh baca part kete lembu tu,baru sedar yg diri ni tertipu...adei...ape2 pun time kasih sbb buat sy senyum..hehehe

January 7, 2012 at 7:16 PM comment-delete

bila dalca mai jenguk blog misz domu.. misz domu daha gak tipu or ada lawak la kat entri.. memg btul pun..kuangkuangkuang

January 7, 2012 at 7:25 PM comment-delete

amboihh . kalau orang tak baca smpai habiss .. habisss arr ... kauhdalca kena saman . atas menceritakan cerita yang palsu . ahaaa ;p

January 7, 2012 at 7:55 PM comment-delete

eiiiii.ingatkan betol!!nasib baek x kol sepupu kite kat peneng..terbaek ah.haha

January 7, 2012 at 8:19 PM comment-delete

tipu ke dusta nih....

January 7, 2012 at 8:27 PM comment-delete

rupanya ramai org penang nohh samalah dengan aku. cuak gak haha

January 7, 2012 at 8:51 PM comment-delete

ceh ! terkejut badak baca ! hahah ..asal td pagi abah kmi g penang blik ok jer ! haish ! hahah

January 7, 2012 at 9:36 PM comment-delete

adeeiii...ayt awl2 2 cm srius je...hahaha...

January 7, 2012 at 9:42 PM comment-delete

aku baca 4 baris pertama, aku terus google....

pastu sambung baca....

lepas dah baca habis,,,,, cetttt,,,aku terkena... hahahahaha....

January 7, 2012 at 11:21 PM comment-delete

adehhh..ade gk yg nk kena ni

January 8, 2012 at 4:53 AM comment-delete

Fine..hihihi

January 8, 2012 at 5:38 AM comment-delete

Ishhhhh, JAAHHHAAATTT, samapai tinggalkan buku kejap sebb nak baca entry ni. Adeh. grrr

January 8, 2012 at 6:04 AM comment-delete

Ish bila aku baca ja tajuknya, aku trus hebohkan di seluruh rumah... bab kakak aku kan baru this year study kat penang.....fuhhh bila tengok statistik jak macam tidak logik 200 orang mati...hahah tapi bila baca abis...buat malua ku jak...arghhhh... NE way makcik aku dah sakit jantung...bab aku... (hurm)

January 8, 2012 at 6:27 AM comment-delete

cett,ingat betul2
btw,cool :)

January 8, 2012 at 6:53 AM comment-delete

haha.. jahat..!!!

January 8, 2012 at 7:08 AM comment-delete

cis..terkejut aku...

January 8, 2012 at 11:21 AM comment-delete

haha..mcm-mcm komen ada..sory semuua

January 8, 2012 at 12:37 PM comment-delete

tak baik lah buat macam ni! benci!!!!!!!!!!!!!! sampai hati tipu kita tau :( HAHA cissssss!

AA
January 8, 2012 at 7:10 PM comment-delete

kire prank ka ni..huhuhu =='

January 9, 2012 at 7:11 AM comment-delete

Bukan semua benda boleh dibuat bergurau .

January 11, 2012 at 9:51 PM comment-delete

hahahahah... memang tiba2 pelik bila baca berita nih...:)

January 13, 2012 at 8:00 AM comment-delete

peh....kena main dah

January 13, 2012 at 8:50 PM comment-delete

HAHA , best kena tipu . :D

January 18, 2012 at 4:16 AM comment-delete

hampeh..tetipu pagi2 ni..hehe...

February 17, 2012 at 7:14 PM comment-delete

jmbatan pulau pinang betul2 dah runtuh dah sekarang ni....hmmm

Anonymous
June 7, 2013 at 1:03 AM comment-delete

Post a Comment