Risiko Gila !!





Assalamualaikum wbt...1 pukulan hebat di malam exam!!2 pkulan angin yg membadai yg mencacakkn bulu roma aku...buat pertama kalinya dalam sejarah exam aku tak pernah silap jadual...kusangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari..bkn tengahari dah ni smpai malam pon sejuk kehujanan..dah lama x hujan nampaknya boleh main salji lah aku tahun ni...oppsss terlari tajuk plak..gila memang gila,kalo x ulang tahun lah aku jawabnya..entah mcm mna tergerak hati tnya kawan untuk memastikan balik jadual exam..ternyata aku SALAH!!besok exam pukul 10pg bkn 2ptg!! mcm mna lah aku salin jadual hari tu..confom blurrr!!!Ya Allah nceb bek lah kau menggerakkn hati hambamu ini untuk bertanya..kalo tak lambat gi lah nak balik malaysia...Btw syukur sangat tidak terlepas exam lagi..alhamdulillah..kena stdy lebih lah ckit mlm ni..tpi sblm tu kena lah update blog dlu n men DOTA 1 game...haha,korang doakn aku yer exam sem 3 aku kali ini..doa-doa lah lulus tanpa istidrok(pembetulan)...cepat ckit pulang ke tanah air tercinta..ameeennnn..ok out dlu TQ








7 comments:

aku doakan ko dapat jawab exam dengan cemerlang....sana pun tgh exam rupanya...ingtkan budak2 malaysia jek sibuk exam...haha..

good luck..

January 16, 2012 at 12:59 PM comment-delete

Insaallah ana akan doakan...moga selamat berjaya bukan sahaja di dunia tp di akhirat ...jugak k...

Amin...

p/s : Godaan syaitan kepada orang yg menuntut ilmu adalah sangat kuat, maka banyakkan baca doa sebelum mula belajar atau menghafal k...

Wassalam....

January 16, 2012 at 4:13 PM comment-delete

Linda doakan dalca dapat menjawab exam degan hati yang tenang...gud luck yer..:)

January 16, 2012 at 4:26 PM comment-delete

akuamir doakan kao cemerlang,, caiyok2,, ti jangan lupe aku.. :)

January 16, 2012 at 5:40 PM comment-delete

syukran semua atas doanya..moga kalian dirahmati..allahumma amen..

January 16, 2012 at 6:12 PM comment-delete

semoga dalca berjaya dalam peperiksaan yer.. aminnn..

January 16, 2012 at 8:18 PM comment-delete

bukan gila tapi moga berjaya =)

January 17, 2012 at 8:14 AM comment-delete

Post a Comment