Uji Mata Anda ??



Argghhhh tension aku tidak dpt on9 dua hari disbbkn internet terputus..tetiba jer..bil tiap-tiap bulan aku bayar..x pasal terputus...laptop x bermakna tanpa internet..haha,sbb aku dh dpt rasa sepanjang dua hari yg lepas...ok jom try uji mata anda....




Tingkap ini mengahala arah mana??







Cuba Teka ada berapa titik hitam..?? 0?33?99?












Yang mana berada diatas dan yg mana berada dibawah sebenarnya???












Yang mna lebih cerah??diatas ke yg dibawah??







jawapan:cuba try letakkn jari anda secara melintang di antara dua segi empat diatas








19 comments:

wahhhh makin diteliti makin sakit mata ^_^

January 22, 2012 at 4:15 PM comment-delete

betul2 menguji mata ni...adehhhh..hebat betul yang create menda2 ni..

January 22, 2012 at 6:01 PM comment-delete

makin rabun saya..adoi..pening...@_@

January 22, 2012 at 6:11 PM comment-delete

pening lar...hihi.

January 22, 2012 at 6:33 PM comment-delete

hahaha,
mmg bez main dgn ilusi optik ^_^

January 22, 2012 at 7:41 PM comment-delete

tingkap tu ke kanan.hehe

January 22, 2012 at 9:07 PM comment-delete

ADUHHH
mata memang tgah sakit...semakin juling bila tenung lama2...(@.@)

January 22, 2012 at 10:57 PM comment-delete

pening kpale tgok .
HAHA

January 22, 2012 at 11:35 PM comment-delete

Bngun2 tdo trus bce.. Jdi mkin pning..haha.. By the way dalca yg terbaek.. SOKONG DALCA!!!

January 23, 2012 at 3:23 AM comment-delete

Bngun2 tdo trus bce.. Jdi mkin pning..haha.. By the way dalca yg terbaek.. SOKONG DALCA!!!

January 23, 2012 at 3:24 AM comment-delete

Bngun2 tdo trus bce.. Jdi mkin pning..haha.. By the way dalca yg terbaek.. SOKONG DALCA!!!

January 23, 2012 at 3:25 AM comment-delete

dalca...juling2 mate linda tgok gmbar2 tu. Haha...

January 23, 2012 at 6:42 AM comment-delete

Yang tingkap tu macam-macam sisi boleh nampak :-)

January 24, 2012 at 6:05 AM comment-delete

hanya ilusi...

January 24, 2012 at 8:05 AM comment-delete

tingkap tu ke depan dan ke dalam..yg lain juling2 nak tgk..hehe..

February 2, 2012 at 6:15 AM comment-delete

tingkap 2 sblh dlm la (mybe laa)
kdua plak 0 kli,..
ktga plak d bwah,..
men antam sak ne..
skdr mgisi msa lpng..

December 5, 2012 at 4:34 PM comment-delete

tingkap 2 sblh dlm la (mybe laa)
kdua plak 0 kli,..
ktga plak d bwah,..
men antam sak ne..
skdr mgisi msa lpng..

December 5, 2012 at 4:35 PM comment-delete

tgkap mghala ke kanan. :) yg len malas jawab.haha

February 3, 2013 at 12:23 PM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 11:05 PM comment-delete

Post a Comment