Muzium Morocco


Pada hari yg sama juga,aku mengambil peluang untuk melawat muzium..sebut pasal muzium teringat ayah aku,slalu jalan-jalan ke negeri mana-mana,mesti ajak aku p muzium,mak n kakak-kakak aku sory lah nk ikut..hehe,maybe disitu perbezaan antara lelaki dan perempuan..kedai shoping laju jer mereka..nak wat camna dah fitrah manusia kan..jom layan serba sedikit muzium morocco....




RUPA BENTUK MUZIUM



PEDANG







(serius panjang gila pedang ni...aku x tau mcm mna tingginya tuan punya pedang)




SENJATA API




(panjang x senapang ni??)




(pernah korang tengok senapang dua picu??)




5 comments:

syoknye dpt jln2 dekat negeri orang

February 3, 2012 at 5:52 PM comment-delete

unik2 semuanya..cantik betul la kapak tu..

February 3, 2012 at 6:45 PM comment-delete

huyyo,, banyak stok!!

February 3, 2012 at 7:12 PM comment-delete

swmua panjang-panjang...

February 4, 2012 at 2:58 AM comment-delete

beznya if tgkap gmbr kat situ..cm cuhmey jer..
untgla.. tapi jgn free gidt kat org senapang sudah..hehehe

February 4, 2012 at 3:29 AM comment-delete

Post a Comment