Percutian Di Fes,Morocco Part 2


Salam pgi jumaat di Morocco..hehe,bru pgi lah...sory lah aku lmbt update ari ni,coz smlm internet lembab gila...ok ni sambngan dari Percutian Di Fes,Morocco Part 1 siapa belum tngk n nk brangan free buka dlu..hihi...pada hari yg sama jugak kami ke tempat barangan kulit,wilayah FES antara wilayah terbesar menghasilkan brangan kulit asli...jom terjah!!






TEMPAT BARANGAN KULIT DIHASILKAN






(serius busuk gila tempat ni..mcm dikelilingi dgn mayat dan bangkai...)




Antara barangan kulit yg ada semuanya bernilai hampir 400dh ++




ni plak ada 1 gerai kecil yg menghasilkn minyak argan..tau x ape tu argan??haaa buah ni lah yg aku post hari tu..yg kambing panjat pokok tu lah ....





Time perjalanan balik terserempak papan tanda ni..terkejut aku x sangka bahasa melayu pon tersenerai..ni lah first time aku nampak bahasa melayu di morocco setelah sekian lama menetap di sini..hehe,femes jugak yer Bahasa Melayu...haha

11 comments:

wow..tapi hasilnya cantik :)

February 3, 2012 at 2:00 AM comment-delete

wahh..skurang bleh juga tgk morocco wpun x pnh smp sna =p

February 3, 2012 at 2:11 AM comment-delete

bestnyer...ehem2..mane barangan morocco utk org malaysia

February 3, 2012 at 4:05 AM comment-delete

nak handbag....hahaha xmalu betul:)

February 3, 2012 at 4:33 AM comment-delete

"senyum,kau di fez" sempoii..! :)

salam perkenalan juga.. :)

February 3, 2012 at 4:48 AM comment-delete

ada part-part gak ler.....muka katun tu macam muka ko dah aku tengok....

ntah bila aku nak pergi sana dalca..tunggu aku kaya boleh la..itu pun ntah bila aku kaya...haha..

February 3, 2012 at 6:24 AM comment-delete

Shah t balik Malaysia jgn lupaaa nah dekat sini sama :) btw seronokk lah kan di negara org .

p/s : Semoga terus kuat dan berjaya :D

February 3, 2012 at 7:37 AM comment-delete

mcm tu ghupenya process kulit.

February 3, 2012 at 8:23 AM comment-delete

Subhanallah, dunia Allah ini terlalu indah untuk dinikmati. Apakan akhiratnya kelak. :)

February 3, 2012 at 10:38 AM comment-delete

Bestnya dapat ke lokasi ini,akak nak tunggu entry seterusnya

February 3, 2012 at 5:08 PM comment-delete

seronoknya..adei,lame lg nak cuti..lepas cuti tpakse pg skolah plak..

February 3, 2012 at 7:12 PM comment-delete

Post a Comment