Rumah Paling Kotor !!



















p/s : Semalam ada juga pndapat kata rumah bawah tanah boleh bahagia..tapi kalo rumah bersepah boleh jugak ker bahagia??hehe




22 comments:

nie bukan rumah nie..nie tmpt pembuangan sampah yg berbumbung @__@

silap2 anaconda pun ada kat dlm uma nie..

February 20, 2012 at 2:11 PM comment-delete

dh agak dh..mesti wawawawawawawawawa yg komen first pnyer..hihi,tu lh dh mcm perbuangan smph dh

February 20, 2012 at 2:52 PM comment-delete

perghhhh !!!
ni dah pemalas tahap infiniti ni ..
siap tak nampak lantai dah ..
eee.. macam manalah bau dalam rumah tu gamaknyaa....

mesti byk beno harta karun smpai sayang nak kemas ..
errrrr =..=

February 20, 2012 at 4:35 PM comment-delete

syaitan suke tempat2 macamni....

February 20, 2012 at 4:43 PM comment-delete

ini rumah ke tempat pembuangan sampah....? diorang konfius kot rumah ni dengan tempat pembuangan sampah.. cian kan kan... aduhai... nampak sangt pengotor..nauzubillah...

February 20, 2012 at 5:20 PM comment-delete

blh dia hidup dlm rumah yg mcm ni ye....

February 20, 2012 at 5:30 PM comment-delete

ntahlah..maybe kot..hhihi

February 20, 2012 at 5:45 PM comment-delete

tak kena kayap pulak diorang ni? haha

February 20, 2012 at 6:08 PM comment-delete

hihihi..sengsara hidup..kalo bagi duit kat saya pun x sanggup nak duduk..

February 20, 2012 at 6:48 PM comment-delete

dah macam tempat per ntah.. tido atas timbunan sampah lah tuh.. kalo duit best lah jugak.. heee~~

February 20, 2012 at 6:58 PM comment-delete

boleh tgl dlm rumah mcm ni??hish..tak selesa

February 20, 2012 at 7:34 PM comment-delete

mak aiiiii... dah mcm gudang sampah.. huhu

February 20, 2012 at 8:07 PM comment-delete

hahah...bahagia lam tong sampah. :) leh wat books of record

February 20, 2012 at 9:03 PM comment-delete

something to do with hoarding syndrome rasanya..cube cari ape mksud die..hehe

February 20, 2012 at 9:16 PM comment-delete

hahaha...yelaa dah post, org komen laa ;p

February 21, 2012 at 1:08 AM comment-delete

ini rumah atau gudang simpan barang

February 21, 2012 at 5:18 AM comment-delete

macam mn nak cari brg tu?wuu

xleh hidup dlm rumah cmtu...

stresss =_____-=

February 21, 2012 at 8:03 AM comment-delete

ish dah macam pusat pembuangan sampah dah...huhu

February 21, 2012 at 8:12 AM comment-delete

Allah hai...macam mana lah dia hidup dalam keadaan rumah cmni..nak gerak bebas pun susah;..haish =.="

February 21, 2012 at 10:01 PM comment-delete

rumah ke ape nih hahah

February 24, 2012 at 2:21 AM comment-delete

itu r yg terjadi kalau xde pegangan agama... kan3 ^_^

April 11, 2012 at 10:32 AM comment-delete

Kotor sangat rumah nie...tp nie bukan rumah orang islam kan....

mselim3

February 21, 2013 at 5:00 PM comment-delete

Post a Comment