1200+ Uv Sehari !!

Nak Tips Tingkatkn Trafik???

Hehe..korang tengok betul-betul...tnggi gila UV pada jam 8 hehe...aku pelik juga dan teroz berfikir...dan teroz berfikir ... mungkin 1.Baru pas sarapan otak masih segar teroz on9.. 2.Maybe baru masuk kerja teroz on9 jap n bw..hihi... 3.mungkin juga ini lah masa yg sesuai untuk on9 sebelum kemas rumah bg surirumah sepenuh masa...hehe..kalo korang diantara manusia jam 8..tolong beri sebab kenapa jam 8??bukan sekali jer..tapi bnyk kali dh,pkul 8 mesti rating paling tinggi...1 lagi bg aku lah kan hari Rabu memang hari yg paling aktif Blogger berblogging...hehe



Ni sampai jam 9 jer...aku x sempat nk print smpai jam 12 coz keluar tadi..tapi mencapai lah 1200 UV...korang nk tau x tips nyer??


(pelik kan??)


tips

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


1)Jgn tinggal solat lima waktu
2)Puasa
3)Jaga Aurat dimana anda berada tidak kira dalam laman sosial

Kenapa marah??hehe,sory lah actually aku pon x tau mcm mna nak naikkn traffik..dah orang melawat aku melawat lah balik..org komen aku komen balik...dan update tiap-tiap hari..

jap baca ni plak

Korang perlu kejar trafik bg tinggi sebab korang akan dapat ganjaran..tapi bukan Trafik Berblog tapi Naikkan Trafik Beribadat kepada ALLAH...

Ingat!! senang jer nak kenal HATI bersih atau tidak..kuat iman atau tidak...Hati yg bersih apabila mendengar perihal kematian,atau azab kubur,atau majlis ilmu..hatinya akan tersentap!!mengalir air mati takut kepada ALLAH...Tapi hati yg sudah ada tompok-tompok hitam..hanya mendengar seperti air yg mengalir...Andai ANDA MATI ESOK..sediakah anda menjawab pertanyaan MALAIKAT??fikir-fikirkn lah n cuba test Hati anda!!




17 comments:

Mantap Ust Dalca.. Alhmdulillah.. Aq first comment..hu3.. Teruskan ceramah yee Ust Dalca.. Temapah malam nie.. Kite buat usrah.. :)

March 7, 2012 at 12:19 PM comment-delete

hurmmm..nce entry..insaf bca nie..huhu

March 7, 2012 at 1:02 PM comment-delete

brfikir sejenak bila baca entry ni...ermm...berdakwah secara on9...byk pahala tuh...

March 7, 2012 at 1:15 PM comment-delete

faint on the prayer, it did helped me a bit but not as much as yours. At least praying often helps me to be a happy person :)

March 7, 2012 at 3:22 PM comment-delete

mantap tips u..haaha..nice2..

March 7, 2012 at 4:08 PM comment-delete

thankz dalca...linda jarang cek traffic blog linda..berblog pun juz suke2..:)

March 7, 2012 at 4:12 PM comment-delete

perghhh tingginyer traffic blog dia..

tak pe.. traffic blog xpenting.. xbawa ke mana2 pon..

yg penting traffic beribadat kepada Allah..

kena kasi up..

:)

March 7, 2012 at 4:46 PM comment-delete

berfikir lah tadi apesal lah tetibe 1200 UV tuh.. ish2... btul naikkan trafik dgn Allah kn

March 7, 2012 at 4:59 PM comment-delete

terbaaekkk!!! blog2 jugak, tapi amalan jangan sesekali lupa. biar hidup kita lebih berkat.. InsyaAllah

March 7, 2012 at 5:43 PM comment-delete

erm...jgn wat camni slalu..nty google band x psl je..hoho

March 7, 2012 at 7:49 PM comment-delete

first..tingginya traffik

kedua..sweetnya ayat2 ru.. kejar trafik beribadat kan..ye dak...

March 7, 2012 at 11:40 PM comment-delete

tbaiklah dalca :)

March 7, 2012 at 11:40 PM comment-delete

Wow! tinggi trafik..tahniah :)

March 8, 2012 at 12:58 AM comment-delete

sangat sangat setuju...sy jrng kot bw ni..xde ms sgt :)

March 8, 2012 at 2:48 AM comment-delete

akak suka perenggan yg akhir tu...A

March 8, 2012 at 5:56 AM comment-delete

caya la dalca........terbukak sket hati blogger2 mcm aku...

March 8, 2012 at 6:15 AM comment-delete

alhamdulillah...dakwah on9 ^___^

March 16, 2012 at 2:24 AM comment-delete

Post a Comment