Ular Guni Buruk Lar!!


Cak!!! binatang apakah ini???haha..pandai jer manusia memanipulasikan fakta yer...macam tu jugak lah politik...kita sebagai rakyat jgn anguk jer..siasat dulu baru buat keputusan..tidak kiralah Kerajaan ataupon Pembangkang...nama pon manusia tak akan terlepas dari kesilapan....


Btw ni bkn blog politik..haha,tahun depan baru boleh mengundi...so tak leh ckp banyak lgi...korang tau x binatang apa ini???ini lah Ular Guni Buruk...naceb bek aku x terpedaya dgn Lintah Gergasi...errrr x leh blah!!kalo lah ada besar tu...bekam skali confom mati...hehe



P/S : thanks to aiyang kerna telah membuat siasatan..hehe

16 comments:

hahahaha x leh bygkan org yg kena bekam ngan lintah a.k.a ular guni buruk ni...tq for sharing

March 6, 2012 at 1:38 PM comment-delete

kahkahkah..sy laa tu kan ckp lintah gergasi...hihihi...

March 6, 2012 at 1:57 PM comment-delete

len macam plak bentuk ular ni...fes time tgk..

March 6, 2012 at 4:26 PM comment-delete

haha..ular rupanya.. :)

March 6, 2012 at 9:25 PM comment-delete

geli tgk binatang x berkaki...eiiiii

March 6, 2012 at 9:57 PM comment-delete

oooo ular...

March 6, 2012 at 11:27 PM comment-delete

maaf dalca ari ni lmbat komen2..hehe, ade gak ye ular macam tu..nasib baik xpenah jupe..kalo jupe boleh la linda bela ular tu..

March 7, 2012 at 1:01 AM comment-delete

nasib baik bukan lintah gergasi betul2
takut je kalau betul :)

March 7, 2012 at 2:11 AM comment-delete

besarnya lintah gergasi tue..
geli tgk!!

March 7, 2012 at 2:19 AM comment-delete

HAHA! nice ..

Kesan Buruk Amalan Onani

March 7, 2012 at 2:28 AM comment-delete

ingatkan ular tdi. lintah rupanya?

March 7, 2012 at 4:57 AM comment-delete

klu binatang tu lintah, maknanya binatang ni lintah alam lain,sbb dia besar, hehehe.. xkn la lintah kn...haha..

March 7, 2012 at 5:22 AM comment-delete

kalo lintah sampai tulang jer tinggal di isap.. ular mang logik lah.. hahaha

March 7, 2012 at 8:27 AM comment-delete

ualr guni buruk? ta penah dengar poin

March 7, 2012 at 8:53 AM comment-delete

ok fine..tak nak tengok...geli sangat2... wah terbayang2 malam nie...oh no

March 7, 2012 at 11:48 PM comment-delete

follow back ya!!
back link!!

March 29, 2012 at 11:59 PM comment-delete

Post a Comment