Hilang Gian !!

gambar hiasan menandakn stress x dapat makan laksa..haha





Alhamdulillah dapat jugak aku lepas gian n ngidam hari ini...nk tunggu seseorang belanja nk kena p Shah Alam plak..hehe, last skali ambik keputusan kena buat jugak sendiri walopn bahan x dak maklumlh oversea,roti arab bnyklah..btw ni lah hasilnya...janji rasa laksa sudah...fuhhh nikmat yg x terhingga bila dapat sesuatu yg betul-betul kita inginkn...dah lah malas nk tulis banyak..aku nk tambah 1 mangkuk lagi..gud bye!!




resepi orang bujang..haha



(sambil mengupdate sambil menikmati laksa)




p/s : Kekadang kita mampu buat benda yg kita jangkakan kita tidak mampu buat :p


16 comments:

cm laksa peneng je 2....

March 3, 2012 at 3:15 PM comment-delete

perghhh...sedapnya laksa tu

March 3, 2012 at 3:24 PM comment-delete

auww!! dah lama x mkn laksa..nyum nyum...nanti balik nak suh mak buat la..huhu

March 3, 2012 at 3:36 PM comment-delete

hang lebih kurang mcm aku... dlm sebulan mesti aku pi cari laksa.. hbis kuat aku buat sendiri wlaupun mkn dgn spegethhhi ja punn..jnji rsa kuahh laksa

nanijoden :)

March 3, 2012 at 4:18 PM comment-delete

haha...aku dh agak mesti hg punyer..nak wat camna dah hantu laksa...pakai lah apa yg ada..

March 3, 2012 at 4:59 PM comment-delete

fav aku jgk ni. tp tkde gian aieh. hari2 boleh makan kt kedai acik blakang office ni :)

March 3, 2012 at 5:36 PM comment-delete

x macam laksa pon??haha...tgk skali rupa die da mcm mi sup..hehe

March 3, 2012 at 5:47 PM comment-delete

zaza gila laksa..hari2 makan sampai ank buah ckp "ciksu ni hari2 makan laksa,nanti ciksu pun jadi laksa"hehe..

nak bt mcm ne..dh mmg gila laksa :)

March 3, 2012 at 6:08 PM comment-delete

Salam.

Mak ai..makan letak atas laptop. Berani betul...

March 3, 2012 at 6:22 PM comment-delete

haha..bujang pon klau dah ada rsa sdap lar tuu..

March 3, 2012 at 7:52 PM comment-delete

hehehehe..ngata misz domu yer.. orang ajak dia tak mai2.. apa pun okey la tu masak.. misz domu suka makanan berkuah..ce cuba wat asam laksa la..mesti meleleh ayaq liur.. :P

March 3, 2012 at 10:37 PM comment-delete

sekali tengok xmacam laksa pun? hahaha..tp asalkan ada rasa laksa ok la tuh:P

March 3, 2012 at 11:52 PM comment-delete

beznyer... laksa kat kat ganu tak bpe masuk tkak... heee~~

March 4, 2012 at 12:21 AM comment-delete

wahhh hebatnyaaaaaaa!

kdg2 kita tak sangka y kita blh buat kn..hee..nak seribu daya..:)

suka laksa jugaa..wuuuuu

March 4, 2012 at 7:25 AM comment-delete

pandai ko buat laksa ek......org bujang berkaliber ni...hahaha....

March 4, 2012 at 10:33 AM comment-delete

terliur dan nak pergi makan laksa sekarang jugak~~

March 5, 2012 at 2:37 AM comment-delete

Post a Comment