Tidor Semalam Bersama Awek

(hanya gambar hiasan)






Seorang jejaka yang tak berapa hensome ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidor dengannya.



Jejaka : Awak, saya ada satu teka teki....



Awek : Apa dia?



Jejaka : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?



Awek : Ish, tak tau lah, I give up.



Jejaka : Itulah cinta saya pada awak....



Awek : Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia)



Jejaka : Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni?



Awek : Boleh, tapi awak kena jawap teka teki saya dulu.



Jejaka : Ok



Awek : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap?



Jejaka : Emm, tak tau lah.



Awek : Itulah tapak tangan saya (lalu awek tu melempang jejaka tak hensome itu dan terus blah)






p/s : kan dah kena sedas..hihi




15 comments:

kuang3..terbaekla...

March 4, 2012 at 1:41 PM comment-delete

hahahah...nice joke n completed wit teaching...

March 4, 2012 at 2:41 PM comment-delete

hahahaha...kesian bf..tu laa gatai sgt

March 4, 2012 at 3:36 PM comment-delete

hahahaha.. bagussS.. bagi penampo 2,3 daS..

March 4, 2012 at 4:16 PM comment-delete

amik tuh punya lempabg.. gatai sgt yea..xyah nak susah2 dah mengayat.. dah dpt lagi besar dro ayat diberi... hahaha..

March 4, 2012 at 4:22 PM comment-delete

hahahahaha,,kelakar dan ada unsur2 moral..hehehe..terbaik :)

March 4, 2012 at 5:15 PM comment-delete

haha..padan muke mamat tu..gatal sgt..

March 4, 2012 at 5:25 PM comment-delete

kurang lucu

March 4, 2012 at 5:37 PM comment-delete

suka :) tbaik..

March 4, 2012 at 6:18 PM comment-delete

hahaha...padan ngan muka

March 4, 2012 at 7:02 PM comment-delete

ayat pertama dah ok....tp ayat kedua x sabo sgt...berusaha lg wahai jejaka yg x berapa nak hensem...haha...

March 4, 2012 at 8:33 PM comment-delete

ngeee~ terbaikkk...

padan muka.. lalala~

March 4, 2012 at 8:59 PM comment-delete

hahaha padan muke!

March 4, 2012 at 9:32 PM comment-delete

hahaha....u made me laugh..tu lah..nk sangat...

March 5, 2012 at 1:17 AM comment-delete

Haha.. apalah lelaki ni.

May 26, 2012 at 9:59 PM comment-delete

Post a Comment