Cepat Cari !!




Mungkin ada yg pernah nampak gambar ni..tapi sja aku nk share kepada sesiapa yg belum nampak..hehe


Ok Cuba cari  kucing dalam gambar ini...

15 comments:

mne de kucing...hahaha..

May 19, 2012 at 5:09 PM comment-delete

gambo kecik sangat.hahaha.. tak nampak den

May 19, 2012 at 6:08 PM comment-delete

byk kali da tgk gmba ni tp xjumpe2 pon kucing tu..adei

May 19, 2012 at 6:49 PM comment-delete

ish..xde pun..saket mate cri..huhu

May 19, 2012 at 7:55 PM comment-delete

dalam kerabunan ku dpt mencarinya.. yeay.. yang tepi belah kanan kan.. atas sekali dekat jer dgn tepi jalan..

May 19, 2012 at 7:56 PM comment-delete

fikiran tak fokus.haha.tak leh cari .


nanti buat entri baru ye untuk jawapan gambar ni ye ! hehe

May 19, 2012 at 9:00 PM comment-delete

mata saya rabun.. haha

May 19, 2012 at 11:10 PM comment-delete

kucing tu duduk kat depan batu sebelah jalan.. alahai warna kucing tu sama pula dengan batu and semak samun

May 20, 2012 at 12:22 AM comment-delete

aduiiii..pueh caqi.. nmpk mcm kucing.. tpi xtau la betui ka dk.. =.=

May 20, 2012 at 6:00 AM comment-delete

Terkebil2 terjuling2 aku duk cari...nmpk gak akhirnya haha

May 20, 2012 at 6:45 AM comment-delete

nampak sudaaaa.... weeeee~ :D

May 20, 2012 at 8:40 AM comment-delete

Linda nmpk...wane kucing pun same dgn warne batu...

May 20, 2012 at 8:45 AM comment-delete

macam anak kucing jer, terselit kat longokan batu, belah kanan, baru terjengah2 nak kluar dari celahan batu....

May 20, 2012 at 10:08 AM comment-delete

adeh eden tak jumpa apa2

May 20, 2012 at 10:34 AM comment-delete

nmpak dah sebelah dinding kan kan kan....

May 20, 2012 at 1:17 PM comment-delete

Post a Comment