Gambar @#$^&




 Apa Komen Anda??



14 comments:

hahahahaha.. muka yang sangat2 menarik ditonjolkan mereka2 ni..hahahaha

May 18, 2012 at 4:41 PM comment-delete

Macam haram~

May 18, 2012 at 5:30 PM comment-delete

kat morocco eh?hehe :P

May 18, 2012 at 8:05 PM comment-delete

muka tak tahan betul.. mcm gambar lama jer..

May 19, 2012 at 3:43 AM comment-delete

gmbar siapa atas tu???? nyonya tu x bleh blah...haha..

May 19, 2012 at 3:56 AM comment-delete

errkk mana dalca dpt gmbaq2 nih.. =.=

May 19, 2012 at 5:25 AM comment-delete

hahaha mcm nak mkn dalca je bile guwa tgk gmbr nih! hahahaha =P




*trime kaseh folow blog guwa..
maaf knjungan bls agak lewat :)





luv,
cik ana

May 19, 2012 at 6:50 AM comment-delete

haha...muke cam ape je, sabor je la dalca ni. Nnek pun de sindrom suke tgkap gmbar sndri

May 19, 2012 at 6:57 AM comment-delete

speachless aq dengan nenek tu! adoooi.. -.-

May 19, 2012 at 9:07 AM comment-delete

apakah maksud sebenar dalca postkan gambar ini ? weird -.-''

sila perjelaskan di entry akan datang eh :')

May 19, 2012 at 9:15 AM comment-delete

haha. adoi nyonya bergaya !

May 19, 2012 at 9:01 PM comment-delete

nenek tu bergambar kenangan dengan barbie doll.. huhu

May 20, 2012 at 12:29 AM comment-delete

Haha xleh blah je tgk pic 1st tu...

Duk gelak tgk pic tu..tetiba teringat pglmn aku..menangis...kah kah lg teruk aku...

May 20, 2012 at 6:42 AM comment-delete

haha,lawak yg nenek cina pose tu :D like ur blog.simple but nice :D

July 6, 2012 at 6:41 AM comment-delete

Post a Comment