Lebihan Muatan





















15 comments:

haha..bawak muatan tak hingat, sumbat selagi boleh. Last2 ape pun tak boleh.

June 6, 2012 at 5:20 PM comment-delete

seru juga kalau muatan banyak :D

June 6, 2012 at 5:35 PM comment-delete

dasyatt =_=

June 6, 2012 at 6:27 PM comment-delete

sumbat jgn tak sumbat...

June 6, 2012 at 6:31 PM comment-delete

lebihan lemak satu..! hehehe...

laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...laksa penang..laksa penang...

June 6, 2012 at 7:10 PM comment-delete

ketepi2 kenderaan berat nak lalu...kikiki

June 6, 2012 at 8:10 PM comment-delete

aiyok.. ikut berat nak bawok muatan tuh..

June 6, 2012 at 9:18 PM comment-delete

hahahaha..sampai macam tu sekali... ni mesti jenis main belasah je ni. tak fikir kesan dan akibat

June 7, 2012 at 12:51 AM comment-delete

aodododiiii...takkan time nak bawa tuh tak terasa apa2..aishhh

June 7, 2012 at 1:30 AM comment-delete

hebat lah dlca n....dalca berat ka ringan????

hvv
June 7, 2012 at 4:10 AM comment-delete

err..bahaya ni..macam2 dah skang ni kan:)

June 7, 2012 at 4:52 AM comment-delete

dahsyattt :)

June 7, 2012 at 7:07 AM comment-delete

lori2 obesiti.....hahaha..

June 7, 2012 at 1:43 PM comment-delete

hahaha.. ya allah, beragak arr nak bwk barang~

tp salu je jumpe lori balak lebih muatan~ hahah

June 9, 2012 at 7:35 AM comment-delete

Aduhai.. watper la bawa banyak-banyak, dah la berat. nasib baik ar lori tu tak leh cakap

June 11, 2012 at 2:43 AM comment-delete

Post a Comment