Penyamaran Cicak Yg Hot !!

















13 comments:

sagat tertipu.. begitu indah cipataan Allah

June 5, 2012 at 5:24 PM comment-delete

nice...memang susah nak nampak, kene tengok betul2..hihi

June 5, 2012 at 5:41 PM comment-delete

yang gambar no satu aku tak nampak cicak kat mane...

June 5, 2012 at 6:50 PM comment-delete

uishhh, lansung tak perasan. yg no 1 tuh yg paling terbaikkk..:) mmg hotlah penyamaran dy.

June 5, 2012 at 7:26 PM comment-delete

cicak tokek tak de ke.. huhuhu

June 5, 2012 at 8:12 PM comment-delete

banyak betul baju-baju cicak ni ekk.. bertukar-tukar

June 5, 2012 at 9:33 PM comment-delete

ok!! aku betul2 teruja.. teringin nak menyamar macam ni.. ada style

June 5, 2012 at 9:46 PM comment-delete

penat cari mana kepala nya kan..

June 5, 2012 at 9:59 PM comment-delete

rajin dok snap gambar cicak..hehe..tapi crius, pic #1 aku tak nampak cicaknya..uhuhu

June 6, 2012 at 4:53 AM comment-delete

Subhanallah. Hebat betul ciptaan Allah. Tak perasan ada cicaknya. Hihi :p

June 6, 2012 at 9:15 AM comment-delete

subhanallah...gambar no 1 tak nampak cicak...puas tgk tapi tak nampak...adoyai...

June 6, 2012 at 6:29 PM comment-delete

kunjungan gan .,.
Menjaga kepercayaan orang lain lebih penting daripada membangunnya.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

June 6, 2012 at 7:39 PM comment-delete

kalau tak perhati btol2 memang cam tak percaya itu adalah cicak...tp nsib baikla cicak...kalau ular mcm mna?

June 6, 2012 at 8:11 PM comment-delete

Post a Comment