Sungai Paling Tercantik










Cano Crystals (Ca?o Cristales) yang terletak di hutan simpan Serrania de La Macarena, Colombia diiktiraf sebagai sungai yang tercantik di dunia. Keunikkan sungai ini ialah air sungai ini akan berubah kepada 5 warna untuk satu tempoh antara musim hujan dan musim kemarau. Ia dikenali sebagai River of five colours.

13 comments:

mmg cantik sangat! teringin plak nak pegi

July 5, 2012 at 3:45 PM comment-delete

Subhanallah....

July 5, 2012 at 5:13 PM comment-delete

cantiknyeee...tapi macam takut je kalo nak mandi kat sungai camni

July 5, 2012 at 6:39 PM comment-delete

wah.. ni kat mana ni bro?? cantik gila

July 5, 2012 at 6:43 PM comment-delete

dalca yang ini mmg cantik giler lah .. saya suka

July 5, 2012 at 7:04 PM comment-delete

terima kasih :)

July 5, 2012 at 7:14 PM comment-delete

colorful mcm rainbow..

July 5, 2012 at 10:45 PM comment-delete

cantik2.. selamat ke mandi ei??

July 6, 2012 at 2:14 AM comment-delete

mmg cantik! bestnye! rase nak cedok air minum.

July 6, 2012 at 10:08 AM comment-delete

subhanallah..cantiknya...teringin nak berenang lam sungai ni...hehe

July 8, 2012 at 7:39 PM comment-delete

tersangat...sangat....sangat cantik :)

July 9, 2012 at 2:27 AM comment-delete

cantik nya sungai tuuhhh..waaahhh~

http://syafidajamil.blogspot.com/

July 9, 2012 at 11:53 PM comment-delete

subhanALLAH

July 12, 2012 at 6:59 AM comment-delete

Post a Comment