Lawak : Pak Pandir dan Ikan





 
Pada suatu hari Pak Pandir membeli beberapa ekor ikan keli di pasar borong di pekan.apabila pulang kerumah dia menyuruh Mak Andih menyiang ikan tersebut. ketika sedang menyiang...

Mak Andih: Oi bapaknya! Macam mana nak siang ikan ni? hidup lagi ni.

Pak Pandir: Apa yang susahnya tu mak andih?

Mak Andih: Nak ketuk kepala ikan sadis la pulak.

Pak Pandir: Tu pun nak dikecohkan. Maknya rendam saja ikan tu dalam air, Kasi lemas ikan tu.sekejap lagi mampos la tu.

Mak Andih: %&*#%$

10 comments:

ikan memang akan 'lemas'...=.=' haha :)

August 3, 2012 at 4:30 PM comment-delete

hahaha...mengong jer pak pandir! haha

btw, besarnye ikan tu!

August 3, 2012 at 8:03 PM comment-delete

kesengalan nye jelas nyata!

August 3, 2012 at 8:13 PM comment-delete

pak pandir xblaja d morocco tu yg xleh beza ikan tu hidup di air ke darat..jgn mrh ye pakcik :P

August 4, 2012 at 12:46 AM comment-delete

waduh2.. sian ikan lemas.. ekeke

August 4, 2012 at 1:30 AM comment-delete

lamanya tak singgah kat blog ni..dah banyak berubahla Dalca:)

August 4, 2012 at 6:30 AM comment-delete

ok..ni memang sengal..aduhai pak pandir nie..sabo je la..

August 4, 2012 at 7:11 AM comment-delete

hahaha..pak pandir yang sengal..adoyai

August 4, 2012 at 7:36 PM comment-delete

omak ai.....beso nyaaaa.... x muat kuali nie... hehe~

August 24, 2012 at 11:14 PM comment-delete

baik rendam terus dengan air menidih. terus jadi ikan rebus

September 5, 2012 at 10:17 PM comment-delete

Post a Comment