Oh Hard



Ermm Allah sebaik-baik perancang...Ya sekarang aku merasainya,mendalaminya dan menghayatinya...Segigih mana pun usaha aku,kalau Allah kata tidak,maka tidaklah..

Namun dalam hal ini nk kata nasi jadi bubur,mungkin lah kot...tapi aku xkesah makan je lah sedap apa...perghhhh makan panas2....

Dah kena ataih kepala terima je lah dgn redho...Apa yg penting sekarang masih berbaki 34jam sebelum dateline...Aku nak siapkan satu page sahaja memakan masa lebih kurang 6jam dan ada yg pernah hingga satu hari...

Tapi disebabkn hilang 34page kerna hard disk rosak maka secara puratanya 1page 1jam tanpa henti..Makan??Tidur?? Ermmmm...

Hidup ni kalo tak diteruskan dan tak nk menghadapi cabaran  confom xmenarik...Ujian adalah BUKTI Allah rindukan Hambanya.....Allah akan arahkn malaikat smpaikn rindunya pada kita dlm bentuk ujian supaya hambanya kembali merintih kepadaNYA...

Aku yakin Allah akan kembalikan apa yg hilang...Allah is the best of planners...So go on je lah.. Aku xkan mengaku kalah disebabkan satu majalah!! huh


p/s: Chill "Pengarah", P makan BBQ dlu..rehatkan minda dan jangan rasa bersalah...Ini semua cobaan (baca nada cerita Pendekar Bujang Lapok).

6 comments:

kesian dalca ye...sapa pengarah tu??

hvv
July 6, 2013 at 3:53 PM comment-delete

moga terus kuat! inshaAllah boleh punya

July 7, 2013 at 12:09 AM comment-delete

long time tak baca kisah dalca...

semoga dalca diberi hikmah yang baik berkenaan tu...

redah aje la kan...

Anonymous
July 7, 2013 at 6:15 AM comment-delete

slamat maju jaya

July 10, 2013 at 6:41 AM comment-delete

sabar bro.. itu semua dugaan ALLAH untuk setiap hambaNYA :)

salam ramadhan sahabat :)

July 15, 2013 at 3:12 PM comment-delete

Nice info, thanks for share, oh ya saya mau berbagi, baru saja saya menemukan Video Viral tentang Hobby jadi Bisnis trus minum Kopi Terbaik sambil belajar tentang Ekonomi Dan Budaya Maritim trus cari Paid Promote / Jasa Endorse untuk Jual Akik Gambar trus jual Printer kaos sablon digital habis itu cari Penyubur kandungan

February 12, 2021 at 5:55 PM comment-delete

Post a Comment