Menanti Kelahiran





Empat orang bakal ayah sedang menanti kelahiran anak mereka di ruang rehat hospital..Kegelisahan jelas terpaut diriak muka mereka..

Seorang jururawat yang keluar dari bilik bersalin lalu berkata kepada lelaki pertama:
"Tahniah!!Isteri tuan selamat melahirkn anak kembar dua..."
"Kembar dua???kebetulan saya pula bekerja di Menara Kembar Petronas.."kata lelaki pertama dengan riangnya..

Beberapa minit kemudian datang seorang jururawat lain berjumpa dgn lelaki kedua..
"Isteri tuan selamat melahirkan anak kembar tiga,tahniah!!"
"Apa??anak kembar tiga??patutlar saya bkerja dngn 3D Corporation..."kata lelaki kedua..

Setengah jam kemudian,seorang jururawat datang berjumpa dngn lelaki keempat..

"Congrate!!anak tuan selamat dilahirkn..Tuan dikurniakan anak kembar empat.."

"Kembar empat!!sunnguh saya tidak menduga kejadian ini,saya pula bekerja di Four Season Hotel",ujar lelaki ketiga dgn gembira..

Lelaki keempat mula mundar-mandir kegelisahan..
Ketiga-tiga lelaki tadi mula kehairanan lantas mereka bertanya:
"Apakah yg merunsingkan awak??"
Dengan perasaan gelisah dia menjawab,
"Saya bekerja di Seven Eleven.."

1 comments:

kiuut gile cite

September 20, 2011 at 4:14 PM comment-delete

Post a Comment