Raya Haji Di Perantauan Hari 2



Sapa belum tengok raya pertama aku..tengok dulu..hehe link




haa..raya kedua tuan rumah bawa p jalan lar..

aksi berani mati..di tengah jalan lebuhraya beb!!




fuhh setelah lama berjalan di padang pasir akhirnya jumpa jugak laut..hehe,naceb bek x ati kepanasan..hihi




dah nak dekat musim sejuk pon main air lagi..perghh extreme gila puak melayu ni!!

tamat cuti raya ku..siap sedia untuk exam plak..hehe,syukran bizaaf nordin n sekeluarga..moga dirahmati oleh Allah swt atas semua layanan yg diberikan..penuh x pernahnya kenal erti lapar,asyik melantak je ,haha..patutlah arab semua sihat-sihat..

14 comments:

best tak raye kat tempat orang?

November 12, 2011 at 7:53 PM comment-delete

masyallah.. seronoknya yee..

Yan
November 12, 2011 at 10:47 PM comment-delete

ni memng belajar kat morocco atau pergi beraye kat morocco. ter exsited nampak. kihkih

November 12, 2011 at 11:52 PM comment-delete

haha..dua-duanya sekali..smbil menyelam minum air katakan..

November 13, 2011 at 2:19 AM comment-delete

kemain lagi posing..sampai ke tengah jalan..huhu

November 13, 2011 at 3:29 AM comment-delete

bestnya tempat dia. suka2. nak pergi la. ngeeee...

November 13, 2011 at 5:26 AM comment-delete

bestnya..cantiknya tempat dia..

November 13, 2011 at 5:46 AM comment-delete

dtg jgn x dtg..pemandu jalan dh ada..kihkih

November 13, 2011 at 6:07 AM comment-delete

jauh sangat nak pegi sana..hehe

November 13, 2011 at 7:24 AM comment-delete

wahh.. anak perantau :)

November 14, 2011 at 4:09 AM comment-delete

waahh best nye moroco

November 14, 2011 at 7:00 PM comment-delete

hehe. insya Allah kalo ada peluang. pemandu jln lari jauh2 bila pqa dtg. hehe

November 15, 2011 at 9:30 AM comment-delete

haha..kenapa plak nk lari..

November 15, 2011 at 12:53 PM comment-delete

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

**** AKI MELAYANI SEPERTI: ***

1.PESUGIHAN PUTIH
2.UANG KEMBALI
3.TERANSFER JANIN
4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

January 9, 2017 at 8:47 PM comment-delete

Post a Comment