Edisi Lawak Dalca (14)




Hadi sedang nazak dan hampir meninggal...Di sebelahnya Imah, isterinya sedang menemani Hadi...

Hadi : "Imah.. sebelum aku mati nanti.. aku ingin berpesan padamu.."

Isteri : "Iya, bang.. cakaplah.."

Hadi : "Aku mau kau kahwin dengan Harun..."

Isteri: "Isk abang nie.. kan Harun tu musuh ketat abang selama ini?! Apa abang rela menyerahkan saya kepadanya?" dengan terkejut isterinya bertanya.

Hadi: "Aku ingin dia menderita seperti yang aku alami 30 tahun bersamamu.."










Suami Isteri

Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa.

Pada suatu malam si suami telah menulis satu nota, "KEJUTKAN SAYA PUKUL 6.30 PAGI" dan meletakkan nota itu di sisi isterinya yang sedang tidur.

Keesokan harinya si suami terjaga dari tidur dan mendapati jam di dinding telah menunjukkan pukul 8.00 pagi. Didapati di sisinya terdapat satu nota bertulis, "BANG, BANGUN BANG. SUDAH PUKUL 6.30 PAGI".








Ahmad : Aku masuk ke dalam hutan.

Hassan : Hutan.

Ahmad : Tiba-tiba aku rasa nak terberak.

Hassan : Terberak.

Ahmad : Aku berlari ke dalam semak.

Hassan : Semak.

Ahmad : Aku pun berak.

Hassan : Berak.

Ahmad : Satu hari yang lain aku pergi memburu lagi.

Hassan : Lagi.

Ahmad : Aku pergi ke tempat yang aku berak dulu.

Hassan : Dulu.

Ahmad : Aku lihat tahi aku sudah tak ada.

Hassan : Ada.

Ahmad : Aku pun tertanya-tanya.

Hassan : Tanya.

Ahmad : Siapa makan tahi aku?

Hassan : Aku.

Ahmad : Ha! ha! ha!

Hassan : Sial punya cerita.

10 comments:

lucu sob

by 4kopisusu online

January 25, 2012 at 5:36 PM comment-delete

hahahaha..adoiyai

January 25, 2012 at 8:00 PM comment-delete

hahaha..yang last tu lawak!

January 25, 2012 at 8:18 PM comment-delete

hak3...yang last takleh blah..thumbs up =D

January 25, 2012 at 10:06 PM comment-delete

hehe...=)memang comel dan funny!=)

January 26, 2012 at 12:58 AM comment-delete

sape makan tahi akuuuu?

January 26, 2012 at 7:35 AM comment-delete

seronok betul baca lawak gini..haha~

January 26, 2012 at 7:54 AM comment-delete

hahaha..
sengallll!!

January 26, 2012 at 10:18 AM comment-delete

sangat kelkar la lawak nie..

misz domu dtg after hilang bercuti...

January 26, 2012 at 10:23 AM comment-delete

Hehe apa laa..

May 26, 2012 at 10:07 PM comment-delete

Post a Comment