Goodbye Busy!!


Assalamualaikum semua..selamat malam morocco miss domu..haha,mentang-mentang lah morocco lambat 8 jam...boleh lah ucap slmt mlm malaysia..hehe,btw hari ini last hari-hari kebizian aku...huhhh.....penat deh...rasa cepat jer masa berlalu....maklumlah busy dgn exam lah,perbetul markah lah..dan sebagainya..dah!!stop jap dgn busy nak tenang jer lepas ni...hehe..Sory yer aku x sempat nk lawat blog korang yg sudi datang ke blog aku ni...nak bw pon rasa mcm masa tu x cukop jer 24jam...hehe tapi lepas ni InsyAllah...dh boleh komen mengomen kembali..dan aku akan terjah ke blog korang semua..btw sory yer kepada nama-nama ini lama x jenguk ..hehehe tapi tetap jugak sudi jadi pengkritik tetap...





Dan yg tiada nama jgn sedih yer len kali aku tag..nk promote blog diorang ni dlu...hehe,korang singgahlah blog yg mantap diatas ini...mereka semua peramah,cool,sporting n hidop tidak boleh tanpa laptop (memandai ja)...haha..ok lah aku nk out dlu..doakan aku esok moga dipermudahkn urusan..ameeennn...





14 comments:

salam....wahh happy nmpak x berapa nak busy dah...

February 27, 2012 at 12:41 PM comment-delete

hahaha...nama saya ke tu?? ;p

sy pun busy ngn asgmnt skunk..huhu...tension giler..

February 27, 2012 at 2:17 PM comment-delete

selamat menempuh hari tak bpe bz... ahaks..

February 27, 2012 at 2:21 PM comment-delete

haha...mane tau ni linda x leh idup tnpe laptop..btw, thankz dalca...:) lepas ni dah x bz rajin2 le singgah blog ye

February 27, 2012 at 4:17 PM comment-delete

samalar..final smakin dekat je nie..
nie pon curik-curik je..kah3..
insyaALLAH..smoga dpermudahkan urusan ye..^^

February 27, 2012 at 5:52 PM comment-delete

eh2..mcm kenal je nama atas tu..hehe..tq..moga dimudahkan urusan ya.. ^__^

February 27, 2012 at 6:39 PM comment-delete

Dalca..Selamat Pagi..hahahaha.. kemain ucap gudnytes ye kat misz domu..huwahuwa..

Thanks for promoting.. misz domu tahu study mesti sibuk..so.. if dalca tak singgah pun faham..misz domu memang akan singgah blog nie if stiap kali buka blog..

apa pun..semoga urusan kamu dipermudahkan..amin..

dan satu lagi..ewah2..kata kita xley hdup tanpa laptop erk..hehehe..misz domu takley hidup tanpa domu-kon..huwahuwa..kidding

February 27, 2012 at 6:51 PM comment-delete

Bonde pon bz jugak ni!!!! Bz blogwalking he he he

salam singgah dr kacamatahitam. . Jom la ke kumahuitu.blogspot.com

February 27, 2012 at 7:43 PM comment-delete

sy xde ke? sedihnya..hehe :P

February 28, 2012 at 2:44 AM comment-delete

ptt pon menyepi..

kita pon bz...:)

bestla ea tak bz dah..

February 29, 2012 at 2:55 AM comment-delete

tu dia.....nama first tu...hehehe....sory la lmbt respon....ko x bz,,,aku bz...hehehe...

March 2, 2012 at 9:39 PM comment-delete

salam perkenalan dari saya .. dan sambil bersilaturahmi nih.. bagus artikel2 nya... salam dari ku bilal Ali Ibnu Usman

March 6, 2012 at 6:42 PM comment-delete

mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan ye.. :)

March 8, 2012 at 4:47 AM comment-delete

singgah ye

March 10, 2012 at 7:48 PM comment-delete

Post a Comment