Roller Coaster Paling Curam !!








Kedudukan di Fuji-Q Highland, Jepun
Kelajuan 100 km sejam
Ketinggian 43 meter
Kecuraman 121 darjah




p/s: teringin nak nek..hehe

13 comments:

salam...mau sakit jantung if naik camni neh...konpem..ai cam bunuh diri lak rasa

February 29, 2012 at 12:22 PM comment-delete

eh awalnya on9...hehe

February 29, 2012 at 12:33 PM comment-delete

ni namanya gila ni.nak membunuh orang namanya.haha

February 29, 2012 at 2:30 PM comment-delete

eee bestnye...teringin naik..kat singapore USS pun teringin naik..huu

February 29, 2012 at 2:58 PM comment-delete

adeyh..muntah hijau kot kalo den nek mende alah ni~ =p

February 29, 2012 at 3:52 PM comment-delete

adoiiii..ngerinye..takmo la naik, mau boleh kene sakit jantung ni..rollwer coster kat genting pun x lepas lg

February 29, 2012 at 4:16 PM comment-delete

curam giler..lagi2 'kereta' dia bukan yang panjang punya..boleh masuk 10 orang je...hahaha

February 29, 2012 at 4:47 PM comment-delete

boleh termuntah naik roler mcm ni..haha =)

February 29, 2012 at 6:56 PM comment-delete

aku dok jepun dulu,walaupun ramai member ajak gi,sampai aku dah grad,skang dah balik malaysia,tak sampai2 pon fuji-q tu.hahahaha...memang lemah bab2 gini

February 29, 2012 at 8:15 PM comment-delete

dulu terbaca psl org mati jatuh dr roller coaster..wuwuwu..seram~~~

February 29, 2012 at 8:56 PM comment-delete

aper brani naik ni..

February 29, 2012 at 11:10 PM comment-delete

misz do u selalu p genting denga fams,.tapi tiap kali pergi..my mum mesti tak kasi maen.. sedih ooo..teringin nak maen.. my mum kata..budak sekarang nie.. agaknya takde benda dah nak maen.. sabo je la

March 1, 2012 at 5:25 AM comment-delete

x teringin lansung aku nk naik...hahaha..

March 2, 2012 at 9:35 PM comment-delete

Post a Comment