Hukuman Zina Zaman Dahulu..




 Mengikut info yang diterima ini adalah hukuman bagi orang yang berzina pada zaman dahulu..sejauh mana kesohihannya aku pon tak tau..tapi yang pasti ini bukan dari hukum hudud ALLAH...


























Cepat sesiapa masih belum join segmen Bloglist Dalca  !!


p/s : Pengumuman siapa juara akan diumumkan tepat jam 00:00 1 JUN ..



13 comments:

Whoooaa.. Serius kejamm.. Tkot aq tengok..

May 30, 2012 at 4:15 PM comment-delete

dah tak tinggal badan nanti lepas kena..

May 30, 2012 at 6:18 PM comment-delete

erkkkkkkk.... =.=

May 30, 2012 at 7:38 PM comment-delete

nauzubillah... if sekarang apply benda alah tu..kurang zina agaknya..hehehe..

May 30, 2012 at 7:42 PM comment-delete

Ya Allah....xsanggup nak tengok..sangat dahsyat...

May 30, 2012 at 8:14 PM comment-delete

perghhhhh!!!!!!.
x sanggup nak tgk kalo ada video nyer..

May 30, 2012 at 8:56 PM comment-delete

Ya Allah, takut dan ngerinya tengok hukuman dia. Kalo wat kat malaysia mest xde kes zina berlaku kan.

May 30, 2012 at 9:34 PM comment-delete

elok jugak kalau hukuman ni masih dilaksanakan. bagi aku, hukuman2 macam ni lah yang akan menghindarkan seseorang dari berani melakukan perkara2 yang ditegah dalam Islam.. lagipun, zaman sekarang ni masalah sosial dah terlalu kritikal... aku setuju kalau hukuman2 macam ni digunapakai

May 30, 2012 at 10:20 PM comment-delete

kn bgs kalau hukuman ni masih diteruskan...
done follow #2128

May 31, 2012 at 1:44 AM comment-delete

Ish. Seram tengok. Kalau la hukuman macam tu masih diteruskan. Mesti kurang sikit masalah seks bebas kan :)

May 31, 2012 at 3:05 AM comment-delete

takotnye... ;(

nevesnye nk tw sape pemenang..haha~

May 31, 2012 at 5:06 AM comment-delete

pergh..
kalau sekarang buat mcm ni lg.elok juga
haha seram

May 31, 2012 at 9:02 AM comment-delete

agak menyeramkan di situ~

May 31, 2012 at 9:16 AM comment-delete

Post a Comment