Cium Bontot





Di sebuah bustop, seorang budak nakal bertanya
waktu kepada Pak Cupit...

Budak: Pakcik pukul berapa sekarang?

Pak Cupit: Pukul 3:45 petang.

Budak: Terima kasih

Pak Cupit: Sama-sama

Budak: Pakcik mintak tolong sikit boleh?

Pak Cupit: Tolong ape?

Budak: Nanti bila dah pukul 4:00 petang boleh tak
pakcik cium bontot saya?

Pak Cupit: Celaka punya budak!

Budak nakal tersebut terus lari meninggalkan Pak
Cupit sambil ketawa berdekah-dekah. Pak Cupit
yang berang mengejar budak nakal itu sampai ke
sebuah gerai menjual jambu.

Penjual jambu: Kenapa termengah-mengah ni pak
cik?

Pak Cupit: Budak celaka tu kenakan aku! Ada ke
patut dia suruh aku cium bontot dia pukul 4:00
petang?

Penjual jambu: La yeke? Tapi sekarang baru pukul
3:50 ada sepuluh minit lagi, kenapa tergesa-gesa?

Pak Cupit: &%$$%#@!





16 comments:

haha nak tlg gelak sopan. rasa nak piat telinga dak kecik tu

June 11, 2012 at 4:42 PM comment-delete

keh3.... sengal nya penjual jambu...ntah2 bapak budak tuh kot..ye la, bapak borek anak rintik...huhuhu

June 11, 2012 at 4:45 PM comment-delete

hahahahha...gile comel lawak bodo diaa.

June 11, 2012 at 6:11 PM comment-delete

ha ha ha saya suka3

June 11, 2012 at 6:14 PM comment-delete

haha..mesti org ingt pkcik tu x sabor nak cium bontot budak tu

June 11, 2012 at 6:57 PM comment-delete

hahaha.....mmg jenis shin chan btol la bdk tu...

June 11, 2012 at 8:38 PM comment-delete

kesian kt pakcik tu..haha

June 11, 2012 at 9:08 PM comment-delete

hahhahha, hadoiyaiiii, sengal otak skjp..

June 11, 2012 at 10:16 PM comment-delete

hahahhahaha... bengong je rasa keh keh...

macam lama plak tak dtg jenguk blog nie.. ngeee~

June 11, 2012 at 10:38 PM comment-delete

hakhakhakhakhakhakhakhakhak.. hadoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

June 12, 2012 at 12:15 AM comment-delete

hahaha..lawak2..apelah budak tu pun..

June 12, 2012 at 3:20 AM comment-delete

ahaks!!! lucu la......ada ke patut........

June 12, 2012 at 4:02 PM comment-delete

hahaha penjual jambu tu pon ape ke bengong beno! hahaha

June 12, 2012 at 6:10 PM comment-delete

haha sengal tu budak ngan penjual jambu tu..

June 12, 2012 at 6:48 PM comment-delete

:)

http://www.ruangannazira.blogspot.com/

June 12, 2012 at 8:25 PM comment-delete

sapa yg xbetul sekarang ni.. adoi

June 13, 2012 at 6:29 AM comment-delete

Post a Comment